-
1.
نویسنده : قره چه، منیژه ؛ عزیزی، شهریار ؛ عسکری، آزاده ؛ نویسنده مسئول : براتی، ابوالفضل ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 744 تا 768 )
کلیدواژه ها:ذهنخودجوهر و عرضکنش متقابل نمادینسازمان اجتماعیعشق برندنظریه کنش متقابل نمادینعشقنمادهانظریة کنش متقابل نمادینمفهومجوهرپژوهش
-
2.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ قره چه، منیژه ؛ ستار، وحید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 115 تا 126 )
کلیدواژه ها:بازارگرایینوآوری سازمانیعملکرد برندیادگیری مبتنی بر بازارقابلیت های بازاریابی
-
3.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ قاسمی نقیبدهی، آرمین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 243 تا 259 )
کلیدواژه ها:مرتبط بودن برندطبقهبندیطبقهبندی محصول جدیدماست نوشیدنیمحصولطبقهمحصول جدیدمصرفمحصـولطبقـهمشتری
-
4.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ فرهیخته، فاطمه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1392، دوره پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:بازاریابیتحلیل محتواپایاننامهتحلیل تناظرفراروشمشتریدانشگاهپژوهش
-
5.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ جمالی، شهرام ؛ صناعی، ایمان ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 89 تا 104 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندبرندسازی داخلیتعهد به برندشفافیت اهدافسختی تحقق اهدفعملکرد برند در سطح کارکنان
-
6.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ روستا، احمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1389، دوره دوم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 95 تا 108 )
کلیدواژه ها:عملکردعملکرد نیروی فروششایستگیاستقلال
-
7.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ حاجی پور، بهمن ؛ دانایی فرد، حسن ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 277 تا 298 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیتجربه زیستهاستراتژی رفتاریپشیمانی استراتژیکجوهره (ذات)استراتژیحسمدیرانپدیداربـهاحساسمدیریت استراتژیک
-
8.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ بلورپارسا، محمد رضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 413 تا 432 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندتداعی برندشبکه تداعی های برند