تابستان 1398، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ مهرنوش، مینا ؛ لطیفی، محمدمهدی ؛ سلیمانی، سام ؛
(22 صفحه - از 219 تا 240 )
کلیدواژه ها:صنعت ساختماننوآوری بازمدل فروشفروشمشتریمدلروشمشتریان
-
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ صانعیان، زهرا السادات ؛ منتي، ناهيد ؛
(18 صفحه - از 241 تا 258 )
کلیدواژه ها:نگرشدرگیری ذهنیکالای ایرانینیتهای رفتاریمصرفمصرفکنندهریسکدرگیری ذهنی مصرفکنندهپژوهش
-
نویسنده : محمدی، علی ؛ علوی، سیدمسلم ؛ پورموردینی، الهه ؛
(18 صفحه - از 259 تا 276 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریبرنامه وفادارسازیبرنامههای سخت و نرمبرنامه آنی و مدتدارمشتریمشتریانبیمهبرنامههای وفادارسازیوفاداریپاداشبرنامههای وفاداری
-
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ حاجی پور، بهمن ؛ دانایی فرد، حسن ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛
(22 صفحه - از 277 تا 298 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیتجربه زیستهاستراتژی رفتاریپشیمانی استراتژیکجوهره (ذات)استراتژیحسمدیرانپدیداربـهاحساسمدیریت استراتژیک
-
نویسنده : خانلری، امیر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ مشایخ نیا، علی ؛
(20 صفحه - از 299 تا 318 )
کلیدواژه ها:تحلیل تمتبلیغات شفاهی الکترونیکیمدل ساختاری تفسیریگفتمانپذیری برندمدلبرنـدمصرفقدرت گفتمانمصرفکنندگانتبلیغاتبـا
-
نویسنده : شریفی، سید مهدی ؛ لبافی، سمیه ؛ یادگاری، محمد حسن ؛
(22 صفحه - از 319 تا 340 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیصنایع خلاقاینستاگراماشتغال بانوانبازاریابی محتوابازاربازاریابیمحتوافایلکاربرانمدیر
-
نویسنده : جلالت، شبنم ؛ قلی پور سلیمانی، علی ؛
(16 صفحه - از 341 تا 356 )
کلیدواژه ها:سبک زندگی الکترونیکاجتناب از تبلیغات اینترنتیتجربه منفی قبلیازدحام تبلیغاتکاربراناطلاعاتتبلیغات اینترنتیکاربران اینترنت
-
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ قدرت آبادی، لیلا ؛ شفیع، شکوفه ؛
(18 صفحه - از 357 تا 374 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشیادگیری سازمانیسرمایه مشتریتعهد مدیران ارشدمدیرانمدیریت دانش و یادگیری سازمانیکارکنانبازار
-
نویسنده : هندیجانی، روزا ؛ علوی، سید بابک ؛ مشایخی، علینقی ؛
(28 صفحه - از 375 تا 402 )
کلیدواژه ها:عملکردکاراکتردرهمتنیدگیتوانمندیهای احساسیتوانمندیهای اجتماعیتوانمندیمدیریتاجتماعیدانشجویانپرسشنامهفروتنیاعتدال
-
نویسنده : شاه طهماسبي، اسماعيل ؛ باقري روچ، علي رضا ؛
(22 صفحه - از 415 تا 436 )
کلیدواژه ها:قصد خریدمدل رفتار برنامهریزیشدهمواد غذایی محلیرفتار
-
نویسنده : وارث، سید حامد ؛ خزائی، سجاد ؛ بناءزاده، محمدجواد ؛
(20 صفحه - از 437 تا 456 )
کلیدواژه ها:شرکت مادرراهبرد تنوعبخشیسبد کسبوکارتنوعتنوعبخشیعملکردبنگاهراهبرد تنوعبخشیمدلراهبرد تنوع