-
1.
نویسنده : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بزرگی ماکرانی، صابر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 1 تا 34 )
کلیدواژه ها:قصد خریدنگرش نسبت به محصول جعلیصنعت پوشاکبرند لوکسپوشاکمصرفکنندگان
-
2.
نویسنده : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ خانی، سجاد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش ویژه برندزنجیره دانشدانش خارجی
-
3.
نویسنده : عالی، صمد ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ زارع، شهرام ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:بانکداریپویایی رابطهچرخۀ عمر رابطهمنافع رابطهبرنامههای بازاریابی رابطهمندمشتریمشتریانمنافعرابطهبرنامههای بازاریابی رابطهمندبانکادراکمرحلۀ
-
4.
نویسنده : بدیعی، فرناز ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ دیده خانی، حسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 25 تا 36 )
کلیدواژه ها:استان گلستانفرایند تحلیل شبکه ایگردشگری پزشکیتوسعه گردش گریتوسعة گردشگری پزشکیبیماردرمانی
-
5.
نویسنده : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ اجلی، امین ؛ رضائی، داود ؛ نصیری، مهری ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:بانککیفیت خدماتارزش ادراک شدهارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندمشتریقصد خرید مشتریانمشتریانصنایعترجیحارزش ویژه