-
1.
نویسنده : دادوند، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : صنایعی، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1400 - شماره 38 رتبه الف (وزارت علوم (38 صفحه - از 71 تا 108 )
کلیدواژه ها:بازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالالگوی سه شاخگیمحتوابازاریابی اینترنتی
-
2.
نویسنده : احقر بازرگان، نگین ؛ صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:ویژگی شخصیتیخرید الکترونیکیخریدار الکترونیکیفروشگاه برخطمدل پذیرش فناویتمایل به خرید الکترونیکیخریـدخریداراناینترنت
-
3.
نویسنده : نادری، امیرحسین ؛ صنایعی، علی ؛ انصاری طادی، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : فتحی، سعید ؛
مجله:پژوهش های حسابداری مالی»تابستان 1398 - شماره 40 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 75 تا 88 )
کلیدواژه ها:بازار سرمایهآمیخته بازاریابیمحصولات مالیابزار بدهی
-
4.
نویسنده : سیفی، محسن ؛ عقدائی، فتح اله ؛ محمد شفیعی، مجید ؛ محمدی زنجیرانی، داریوش ؛ نویسنده مسئول : صنایعی، علی ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1401 - شماره 147 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 200 تا 212 )
کلیدواژه ها:بیمهمزیت رقابتیسودآوریچابکیبیمه الکترونیک
-
5.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛ عباسپور، فردوس ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 509 تا 528 )
کلیدواژه ها:تصویر برنداعتماد به برندشواهد برندآوازه برندترغیب به انتخابآزمایشگاهتصویربرنـدشواهداعتمادخدمات
-
6.
نویسنده : دشتی، مهدی ؛ صنایعی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 97 تا 120 )
کلیدواژه ها:حمایت اجتماعیشبکههای اجتماعیاعتماد الکترونیکتجارت اجتماعیقصد خرید اجتماعیاجتماعیاطلاعاتتجارت الکترونیکاعتمادوبسایتتعهد
-
7.
نویسنده : مولایی، احمدرضا ؛ صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1397 - شماره 26 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 52 تا 67 )
کلیدواژه ها:حس مکانشهر اصفهانمقاصد گردشگریمیک مکمقصد گردشگری
-
8.
نویسنده : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : صنایعی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 254 تا 275 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانش مشتریتجارت الکترونیک B2Cخلق ارزش سازمانیمشتریدانشفناوری اطلاعاتمشتریانابعاد مدیریت دانش مشتری
-
9.
نویسنده : رجالی، سید محمد جواد ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ نویسنده مسئول : صنایعی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 273 تا 303 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطهمندمدلسازی معادلات ساختاریارزش ادراک شده مشتریروابط فروشنده-خریدارمشتریخریدارپژوهشبازارصنعتیرابطهکیفیت رابطه