-
11.
نویسنده : انصاری رنانی، قاسم ؛ محمدیان، محمود ؛ سیناقدس، علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز و زمستان 1389، سال پنجم - شماره 9 (28 صفحه - از 57 تا 84 )
-
12.
نویسنده مسئول : محمدیان، محمود ؛ نویسنده : ظهوری، بهاره ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1395 - شماره 43 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 153 تا 184 )
کلیدواژه ها:مدلسازی ساختاری تفسیریمسئولیت اجتماعی شرکتیکالاهای تندمصرفبرند اجتماعیبرندسازیمدلمسئولیت اجتماعیذینفعانمصرفکنندگانمتغیرساختBrandمسئولیت اجتماعی شرکت هاشرکت ها
-
13.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1399 - شماره 58 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 55 تا 79 )
کلیدواژه ها:رفتار خریدقصد خریدبرند لوکسنظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شدهحمایت از کالای ایرانیرفتاربرندهای لوکسمصرفکنندگانکنترل رفتاری ادراکشدهنگرش
-
14.
نویسنده : باقلی، طیبه ؛ ناصحی فر، وحید ؛ صحت، سعید ؛ نویسنده مسئول : محمدیان، محمود ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:عوامل ساختاریعوامل زمینهایصنعت داروسازیعوامل رفتاریرندسازیبرندسازیداروییصنعت داروسازی ایرانمدلشناسایی
-
15.
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده : ناصحی فر، وحید ؛ محمدیان، محمود ؛ کیایی، مهدی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 23 تا 43 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریصنعت خودروتحلیل مضمونمدیریت تجربه مشتریمدل مدیریت تجربه مشتریمدیرانمدلصنعت خودرو ایرانمضمونپژوهش
-
16.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ دهقانان، حامد ؛ کامرانی، بهنام ؛ گیاهی، یاسمن ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره دهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 713 تا 742 )
کلیدواژه ها:نظریه دادهبنیادآمیزه بازاریابی هنربازاریابی هنرهای تجسمی ایرانبستر نهادیالگوی پارادایمی بازاریابیهنربازاربازاریابیبازاریابی هنربازار هنرایرانبازیگرانتجسمیآثار هنری
-
17.
نویسنده : شفیعی رودپشتی، میثم ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ کردنائیج، اسداله ؛ محمدیان، محمود ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 21 ISC (22 صفحه - از 61 تا 82 )
-
18.
مصاحبه شونده : ناصحی فر، وحید ؛ محمدیان، محمود ؛ قاسمی، حسن ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1386 - شماره 25 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 133 تا 139 )
کلیدواژه ها:شرکتهای ارایهکننده خدمات بازاریابیبازاربازاریابیمشاورمشاورهمارکتینگاطلاعرسانی
-
19.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ روحانی، امیررضا ؛ هاشم زهی، علی ؛ کریمیان، مجتبی ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1394 - شماره 12 (26 صفحه - از 97 تا 122 )
کلیدواژه ها:)
-
20.
نویسنده : ربیعی، علی ؛ محمدیان، محمود ؛ برادران جمیلی، بیتا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها:رسانهتبلیغاتاثربخشیخدماتمدل AIDAبانکتلویزیوناثربخشی تبلیغاتمشتری