-
1.
نویسنده : خسروزاده، شیرین ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 33 تا 56 )
کلیدواژه ها:مالارزش ادراک شدهمرکز خریدگشت زن ها
-
2.
نویسنده مسئول : خلیل نژاد، شهرام ؛ نویسنده : سلیمانزاده، امید ؛ کراقلی، مرضیه ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1398 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 102 تا 119 )
کلیدواژه ها:گردشگریارزش ادراک شدهقوت برندتجربه برند
-
3.
نویسنده : اسدی، علی ؛ خزائی پول، جواد ؛ توکلی، هدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمشتریانارزش ادراک شدهنگرش به برندتناسب شخصیت برند
-
4.
نویسنده مسئول : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ نویسنده : زرین فرد، نرگس ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1399 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 3 تا 39 )
کلیدواژه ها:نگرشبرند لوکسرفتار توصیهایتمایل به پرداخت مبلغ بیشترارزش ادراکشدهبرنـدارزشبـاهـا
-
5.
نویسنده : قربان زاده، داود ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1397 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 71 تا 108 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهمقاصد رفتاریلذت بازدیدکنندگانکیفیت تجربهتصویر پارک آبیگردشگریبازدید کنندگانپارک آبیرضایت
-
6.
نویسنده مسئول : عابدین، بهاره ؛ نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ حسینی، سید سمیه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 43 تا 62 )
کلیدواژه ها:بازاریابی استراتژیکارزش ادراکشدهرفتار خرید خودروهای لوکس ارزشمصرفکنندگانپژوهشمحصول
-
7.
نویسنده : موسوی، سید محسن ؛ نویسنده مسئول : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 160 تا 182 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهخلق ارزشمتنکاوییادگیری ماشینکلان داده
-
8.
نویسنده : خسروزاده، شیرین ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 279 تا 317 )
کلیدواژه ها:مالارزش ادراک شدهمرکز خریدگشتزنهامراکز خریدارزشمدلپژوهش
-
9.
نویسنده : خداداد حسینی، سید حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ ملایی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیارزش ادراکشدهکیفیت خدمات الکترونیکیتبلیغات توصیهای الکترونیکی
-
10.
نویسنده : سلطانی نژاد، نیما ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ جندقی، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : سلطانی، مرتضی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 3 تا 26 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهتصویر برندقصد خریدتصویر فروشگاهریسک ادراک شدهبرند خصوصی