-
1.
نویسنده مسئول : رحیمی اقدم، صمد ؛ نویسنده : فاریابی، محمد ؛ عزیزخواه، سعیده ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1399- شماره 105 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 71 تا 84 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت رابطهارزش طول عمر مشتریبازاریابی رابطهمند
-
2.
نویسنده : آمدی، محبوبه ؛ گوهررستمی، حمیدرضا ؛ سعیدی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : بنار، نوشین ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1398 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 177 تا 189 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانش مشتریﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیارزش طول عمر مشتریحفظ مشتری
-
3.
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ توپااسفندیاری، فاطمه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 70 تا 90 )
کلیدواژه ها:تعهدوفاداریبانک ملیارزش طول عمر مشتریهزینههای تعویض (سوئیچینگ)
-
4.
نویسنده : مصدق، عبدالرضا ؛ البدوی، امیر ؛ سپهری، محمد مهدی ؛ تیمورپور، بابک ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریارزش طول عمر مشتریالگوهای پویایی خاص صنعتپویایی مشتریانابزارهای تحلیل دادههای بزرگمشتریمشتریانصنعتبخشبندیبخشبندی مشتریانشناسایی
-
5.
نویسنده : اسماعیلپور، رضا ؛ مقصودی شالدهی، آرزو ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 215 تا 237 )
کلیدواژه ها:ارزش طول عمر مشتریاستراتژی تبلیغاتتحلیل ارزش مشتری