-
1.
نویسنده : جوکار، مهدی ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1396 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 113 تا 136 )
کلیدواژه ها:ریسک کارکردیتبلیغات دهانبهدهانمنبع اطلاعاتیریسک روانشناختیمحصولات ورزشی
-
2.
نویسنده : کردلو، حسین ؛ ناصریان، علی ؛ احمد سجادی، سید ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1396 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 43 تا 53 )
کلیدواژه ها:وفاداریمشتریان ورزشیتبلیغات دهان به دهانتمایل حضور مجدد
-
3.
نویسنده : اسکندری، نادر ؛ رحیمی کلور، حسین ؛ نویسنده مسئول : باشکوه اجیربو، محمد ؛
مجله:اقتصاد و بانکداری اسلامی»بهار 1400 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 285 تا 318 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادوفاداریقصد خریدشایستگی محوریتبلیغات دهانبهدهان
-
4.
نویسنده مسئول : صادق وزیری، فراز ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ طیب زاده، مهدی ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 164 تا 198 )
کلیدواژه ها:وفاداریشخصیت برندعشق به برندتبلیغات دهانبهدهانبرنـدبرنــدبـههـا
-
5.
نویسنده : بخشایش، ریحانه السادات ؛ کاظمی، علی ؛ نویسنده مسئول : محمد شفیعی، مجید ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 25 تا 42 )
کلیدواژه ها:رضایت گردشگرتبلیغات دهانبهدهانقصد بازدید مجددنیتهای رفتاریهویتیابی برند مقصدکیفیت برند مقصد
-
6.
نویسنده : پورسعید، محمد مهدی ؛ برزگرپور، محبوبه ؛
مجله:جغرافیا و توسعه فضای شهری»بهار و تابستان 1397 - شماره 11 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 243 تا 259 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهانبرندسازی مقصدبرندسازی مکانپیچیدگی برند مکانساکنان و گردشگران داخلی شهرکرمان
-
7.
نویسنده : خداپرست، سیاوش ؛ رضایی صوفی، مرتضی ؛ کاظمی، مریم ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1398 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 29 تا 40 )
کلیدواژه ها:ورزشکارتبلیغات دهان به دهانتمایل حضورباشگاه های والیبال
-
8.
نویسنده مسئول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ نویسنده : باقری، مسلم ؛ پاکدلیان، آمنه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1398 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 241 تا 267 )
کلیدواژه ها:اعتمادصنعت هتلداریشهر شیرازارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریتبلیغات دهانبهدهانگردشگریهتلارزش ویژهاعتماد گردشگر
-
9.
نویسنده مسئول : بنار، نوشین ؛ نویسنده : بیرامی جغناب، لیلا ؛ گوهررستمی، حمیدرضا ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1398 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 25 تا 37 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابی سبزوفاداری به برندعشق به برندتبلیغات دهان به دهان
-
10.
نویسنده : محمدی، سردار ؛ قاسمی سیانی، مجتبی ؛
مجله:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»بهار و تابستان 1397 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهانحامیمالیصداقت درک شده حامی مالیوفاداری به تیمتیم فوتبال پرسپولیس