-
1.
نویسنده : محقر، علی ؛ عباسی، حمید ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1398، دوره بیست و سوم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 55 تا 74 )
کلیدواژه ها:پایداریخدمات بانکیزنجیره تامین خدمات
-
2.
نویسنده : تمیزی فر، مهدی ؛ شکری خیادانی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : توحیدی، محمد ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»زمستان 1401 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 626 تا 639 )
کلیدواژه ها:تامین مالیخدمات بانکیکسب وکارهای کوچک و متوسطبانکداری کسبوکارهای کوچک و متوسطکسب و کارهای کوچکمضامینبنگاههای کوچک و متوسطشناسایی
-
3.
نویسنده : زارع، شبنم ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ نویسنده مسئول : عباسی، عباس ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 27 تا 54 )
کلیدواژه ها:خدمات بانکیتبلیغات خدماتقصد استفاده از خدماتبانکتبلیغاتقصد استفاده از خدمات الکترونیکخدمات بانکداری الکترونیکمشتریمشتریاناطلاعات
-
4.
نویسنده : بابادی عکاشه، مریم ؛ رعنایی کردشولی، حبیب الله ؛ نویسنده مسئول : عباسی، عباس ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1401 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 173 تا 202 )
کلیدواژه ها:زنجیره ارزشخدمات بانکیزنجیره ارزش خدمات
-
5.
نویسنده : کریمی، محمد ؛ پیله وری سلماسی، نازنین ؛ رادفر، رضا ؛ نویسنده مسئول : طلوعی اشلقی، عباس ؛
مجله:مدیریت توسعه فناوری»پاییز 1400 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 38 تا 71 )
کلیدواژه ها:فازیخدمات بانکیسناریوپویاییشناسی سیستم هاراهبرد استواربانکمدلبانکداریبانکداری الکترونیکبودجهمدل پویا
-
6.
نویسنده : گرمسیری، محسن ؛ امیرنژاد، قنبر ؛ نویسنده مسئول : کنگرانی فراهانی، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 23 تا 44 )
کلیدواژه ها:بازاریابی خدماتخدمات بانکیبانک صادراتمدل داده بنیادآمیخته بازاریابی خدمات بانکیبازاریابی خدمات بانکیبازارمشتریبانک صادرات ایرانمدلکارکنانمشتریانپژوهش
-
7.
نویسنده : خانلری، امیر ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ عزیزی، شهریار ؛ نویسنده مسئول : انصاری چهارسوقی، شهریار ؛
مجله:تحقیقات حسابداری و حسابرسی»پاییز 1399 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 73 تا 86 )
کلیدواژه ها:ایرانخدمات بانکینظریه داده بنیادشکل گیری بازارفناوری مالی(فین تک)
-
8.
نویسنده : بلوچی، حسین ؛ غریب، ایمان ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 106 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 103 تا 126 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانخدمات بانکیتحلیل اهمیت عملکردکسبوکار کوچک و متوسط
-
9.
نویسنده : شهابی، وحید ؛ فائزی رازی، فرشاد ؛ شمس فلاح، میرفیض ؛ نویسنده مسئول : آذر، عادل ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 95 تا 114 )
کلیدواژه ها:زنجیره تامینخدمات بانکیانقلاب دیجیتالفینتکهابانکداری بدون شعبهبانکزنجیره تأمین خدمات بانکیاطلاعاتزنجیره تامین خدمات بانکیدیجیتالانقلاب صنعتیزنجیره تأمی
-
10.
نویسنده : قباخلو، مهرگان ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ البرزی، محمود ؛ نویسنده مسئول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1401، دوره دوازدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 163 تا 189 )
کلیدواژه ها:شخصیسازیعقیده مشتریرضایت مشتریسیستم توصیهگرخدمات بانکی