زمستان 1395، دوره سوم - شماره 3
-
رابطۀ بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکتها (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی-صنعتی)
Corresponding Author : مهدیه، امید ؛ Writer : کریمی، شعیب ؛
(21 page(s) - From 1 to 21 )
Keywords: عملکرد فلسفه بازاریابی اجتماعی فلسفه بازاریابی فلسفه تولید فلسفه محصول فلسفه فروش
-
سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری
Corresponding Author : نداف، مهدی ؛ Writer : قنبری عدیوی، پریسا ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛
(21 page(s) - From 22 to 42 )
Keywords: رضایت تعهد عاطفی کیفیت تعامل رفتار شهروندی مشتری سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری
-
تاثیرگذاری سرمایۀ فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی
Writer : خدری، صابر ؛ باینگانی، بهمن ؛ Corresponding Author : رستمی نوروزآباد، مجتبی ؛
(24 page(s) - From 43 to 66 )
Keywords: فرهنگ سرمایه فرهنگی بازارچه مرزی شهرستان جوانرود تصمیمگیری خرید
-
عوامل مؤثر برمکانیابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران)
Corresponding Author : سلیمانی، رسول ؛ Writer : مهرابی، علی ؛ محمودی، ادریس ؛ رضایی جعفری، کامران ؛
(22 page(s) - From 67 to 88 )
Keywords: مکانیابی شعب بانک فرآیند تحلیل شبکهای (ANP) دیماتل
-
مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی
Writer : لگزیان، محمد ؛ مرتضوی، سعید ؛ Corresponding Author : بخشی، فاطمه ؛
(29 page(s) - From 89 to 117 )
Keywords: بازاریابی خدمات بخش دولتی آموزش عالی رویکرد کیفی پدیدارنگاری
-
چارچوبی برای تعیین استراتژیهای تبلیغات تلویزیونی در بانکداری
Writer : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ کیماسی، مسعود ؛ Corresponding Author : احمدی، صلاح ؛
(25 page(s) - From 118 to 142 )
Keywords: صنعت بانکداری نظریه برخاسته از دادهها تبلیغات تلویزیونی استراتژیهای تبلیغاتی