بهار 1393، دوره اول - شماره 2
-
ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان)
Writer : صنایعی، علی ؛ Corresponding Author : زارع پور، فهیمه ؛
(19 page(s) - From 5 to 23 )
Keywords: کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی کیفیت خدمات الکترونیکی مزایای نسبی بانکداری الکترونیکی خودکارآمدی برای تغییر تایید عملکرد
-
رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی
Corresponding Author : ویسی، هادی ؛ Writer : غروی، عرفانه ؛
(20 page(s) - From 25 to 44 )
Keywords: بازاریابی شبکه عصبی مصنوعی مدیریت ارتباط با مشتری درخت تصمیم Apriori داد هکاوی
-
خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR (مورد مطالعه: فروشگاههای لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران)
Writer : ملکی مین باشی رزگاه، مرتضی ؛ کریم نیا، زینب ؛ Corresponding Author : دهقانی سلطانی، مهدی ؛
(15 page(s) - From 45 to 59 )
Keywords: خرید آنی هیجانات مثبت مدل SOR محر کهای فروشگاهی
-
بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرفکنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرفکنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران)
Corresponding Author : مروتی شریف آبادی، علی ؛ Writer : خانلری، امیر ؛ شفق، هانی ؛
(14 page(s) - From 61 to 74 )
Keywords: تناسب برند ارزش ویژه برند بسط برند
-
بررسی میزان اثر ویژ گیهای سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی به تفکیک مشتریان (سنتی و مجازی) در بانک ملی ایران)
Corresponding Author : موسوی جد، سید محمد ؛ Writer : اسدی، سعید ؛ پوران شیروانی، سیدا ؛
(13 page(s) - From 75 to 87 )
Keywords: بانکداری الکترونیکی بانکداری سنتی اعتماد به بانکداری الکترونیکی تمایل به پذیرش بانکداری الکترونیک
-
بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی
Corresponding Author : حاجی رحیمی، محمود ؛
(14 page(s) - From 89 to 102 )
Keywords: مزیت نسبی منفعت اجتماعی دخالت در بازار حمایت قیمتی
-
بررسی اثر بسته بندی بر صادرات محصولات صنعتی ایران طی سالهای 1373 تا 1390
Corresponding Author : مولایی، محمد ؛
(14 page(s) - From 103 to 116 )
Keywords: ارزش افزوده بسته بندی فعالیت های مختلف صنعتی صادرا ت