پاییز و زمستان 1397، دوره پنجم - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science)
-
بررسی تاثیر موقعیت رفتار مصرفکننده بر واکنشهای رفتاری با میانجی گری ارزش ادراک شده و پاسخهای هیجانی
Corresponding Author : زارعی، عظیم ؛ Writer : ناصری اشترانی، زهره ؛
(20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords: موقعیت رفتار مصرفکننده ارزش ادراک شده مصرفکننده پاسخهای هیجانی مصرفکننده واکنش رفتاری مصرفکننده Consumer Behaviour Situation Consumer Perceived Value Consumer Emotional Responses Consumer Behavior Response
-
تاثیر ارائه تفکیکی قیمت محصول در مقایسه با ارائه کلی قیمت آن بر رفتار خریدار
Writer : نظری، محسن ؛ عفیفی، مسعود ؛ Corresponding Author : احمدی، صلاح ؛
(17 page(s) - From 21 to 37 )
Keywords: قیمتگذاری تفکیکی و کلی ارزش پیشنهادیدرکشده سطوح پیچیدگی قیمتها منصفانه بودن قیمتگذاری رفتار خرید Buying Behavior Partition and total pricing perceive value complexity of price fairness price
-
بررسی عوامل فردی و اجتماعی مؤثّر بر خودانگاره و تأثیر آن در خرید کالای لوکس
Corresponding Author : نوروزی، حسین ؛ Writer : رضایی، الهام ؛
(16 page(s) - From 39 to 54 )
Keywords: عوامل اجتماعی خودانگاره عواملفردی کالای لوکس luxury good Self esteem Individual Factors social factors
-
توسعهی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی)
Writer : صادقی، حسن ؛ Corresponding Author : کاظمی، فضل اله ؛
(28 page(s) - From 55 to 82 )
Keywords: بانکداری اینترنتی قابلیت اطمینان سوآرای فازی عدد Z کوپراس فازی Z Number Fuzzy COPRAS Internet Banking Fuzzy SWARA reliability
-
شناسایی و اولویتبندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرفکننده
Corresponding Author : بزرگ خو، حامد ؛ Writer : کیماسی، مسعود ؛ اسفیدانی، دکتر محمد رحیم ؛ ترکستانی، دکتر محمدصالح ؛
(28 page(s) - From 83 to 110 )
Keywords: تصویر ذهنی برند رفتار شناختی هویت رقابتی برندملی Competitive Identity Cognitive Behavior nation brand Brand image
-
بررسی رابطه میان تبلیغات رسانهها و پاسخهای هیجانی مشتریان در فروش محصولات بیمهایی
Corresponding Author : امینی، سعید ؛ Writer : امینی، وحید ؛ طاهری، حسین ؛ احتشام راثی، رضا ؛
(24 page(s) - From 111 to 134 )
Keywords: بیمه تبلیغات رسانه پاسخهای هیجانی Insurance media advertising emotional responses
-
طراحی اکو سیستم بازاریابی کارآفرینانه دیجیتال برای خرده فروشیهای اینترنتی ایران
Writer : الله دادی، مهدی ؛ ایراندوست، منصور ؛ سلطان پناه، هیرش ؛ Corresponding Author : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛
(20 page(s) - From 135 to 154 )
Keywords: اکو سیستم بازاریابی کارآفرینانه دیجیتال خردهفروشیهای اینترنتی ایران روش دلفی Delphi method Digital entrepreneurship marketing ecosystem online retailers Iran