پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science)
-
مدلسازی فروش محصولات مصرفی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی-فازی
Writer : نژادعلی لفمجانی، حمیدرضا ؛ کریمی، تورج ؛ سلطانی، مرتضی ؛ صفار، احمد ؛ Corresponding Author : ایرانی، حمیدرضا ؛
(16 page(s) - From 1 to 16 )
Keywords: پیش بینی فروش سیستم استنتاج عصبی-فازی مدل سازی فروش Sales forecasting Sales modeling Adaptive neuro fuzzy inference system
-
بررسی تجربی سوگیری شناختی"آنچه زیبا است، خوب است": مطالعه تصمیم گیری خرید مصرف کننده
Writer : سعیدی، محمد تقی ؛ فاطمی، فرشاد ؛ Corresponding Author : نظری، محمد علی ؛
(16 page(s) - From 17 to 32 )
Keywords: سوگیریشناختی بازاریابیعصبپایه تصمیمگیری محصول Decision making Product Cognitive bias neuromarketing
-
پدیدار شناسی ارزش ادراک شده توسط گشت زنهای مراکز خرید و مالها
Writer : خسروزاده، شیرین ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
(24 page(s) - From 33 to 56 )
Keywords: مال ارزش ادراک شده مرکز خرید گشت زن ها Browser Perceived value MALL Shopping center
-
ارتقاء رقابتپذیری شرکتهای دارویی؛ تبیین راهکارها به منظور افزایش سهم از بازار مصرفی دارو
Corresponding Author : موسوی، سید نجم الدین ؛ Writer : غفوریان شاگردی، امیر ؛ شریعت نژاد، علی ؛
(22 page(s) - From 57 to 78 )
Keywords: رقابت پذیری شرکت های داروسازی توان رقابتی روش دلفی فازی Competitiveness Pharmaceutical Companies Competitive Power Fuzzy Delphi Method
-
تحلیل عوامل موثر بر تمایلات رفتاری گردشگران به مقصد در بازدید از رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس
Corresponding Author : زیتونلی، عبدالحمید ؛ Writer : سودی، نعمت اله ؛
(21 page(s) - From 79 to 99 )
Keywords: رویداد ورزشی تمایلات رفتاری گنبدکاووس رضایت تصویر ذهنی Satisfaction mental image Sports Event Gonbad Kavous Behavioral tendencies
-
ارائه الگویی از مولفههای موثر بر رفتار مصرفی آب خانوار؛ مدلی برای اصلاح مصرف
Corresponding Author : نظری پور، محمد ؛ Writer : راوند، فرزاد ؛
(17 page(s) - From 100 to 116 )
Keywords: عوامل انسانی متغیرهای جمعیت شناختی الگوی آب مصرفی خانوارهای سنندجی Water Consumption Pattern Sanandaj Families Human factors Demographic variables
-
نقش قدرت داستان سرایی رسانههای اجتماعی در توسعه مقصد گردشگری جزیره قشم
Writer : گلی، ارمین ؛ دل افروز، نرگس ؛ Corresponding Author : قلی پورسلیمانی، علی ؛
(23 page(s) - From 117 to 139 )
Keywords: داستان سرایی رسانه های اجتماعی فناوریهای قدرت توسعه مقاصد گردشگری دموکراسی کردن Development of Tourism Destinations Democratize Technologies of Power Storytelling social media
-
ارزیابی واکنشهای احساسی، شناختی و رفتاری مصرف کنندگان نسبت به محرکهای نوستالژی موجود در تبلیغات: مطالعهای با رویکرد ترکیبی
Writer : عظیما، شیما ؛ مطیع نصرابادی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛ Corresponding Author : جعفری، پژمان ؛
(32 page(s) - From 140 to 171 )
Keywords: تبلیغات قصد خرید نگرش نسبت به برند نگرش نسبت به تبلیغات جاذبه نوستالژیک Nostalgic Appeal Advertising Purchase Intention Attitude toward Brand Attitude toward Advertising
-
ارائه مدل مدیریت اضطراب در رفتار مصرفکننده در زمان تحریم اقتصادی ایران با رویکرد داده بنیاد
Writer : عباسی، فايزه ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ رضایی راد، مصطفی ؛ Corresponding Author : ناصحی فر، وحید ؛
(27 page(s) - From 172 to 198 )
Keywords: رفتار مصرفکننده تحریم اقتصادی ایران رویکرد داده بنیاد مدیریت اضطراب Anxiety Management Iran’s Economic Sanctions data Foundation Approach Consumer behavior
-
بازاریابی رسانههای اجتماعی و قصد خرید مصرفکننده؛ واسطهگری تصویر و آگاهی برند
Corresponding Author : سیف اللهی، ناصر ؛ Writer : اسکندری، نادر ؛
(22 page(s) - From 199 to 220 )
Keywords: تصویر برند قصد خرید مصرف کننده بازاریابی رسانه اجتماعی آگاهی از برند Social Media Marketing Customers' purchasing intention Brand image Brand awareness