مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 3 |
نشریه مدیریت سرمایه اجتماعی 1 |
نشریه پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
نشریه پژوهش نامه اخلاق 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 5 |
اخلاق 1 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 5 |
ب 1 |
-
1.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ حاجی پور، بهمن ؛ دانایی فرد، حسن ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 277 تا 298 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیتجربه زیستهاستراتژی رفتاریپشیمانی استراتژیکجوهره (ذات)استراتژیحسمدیرانپدیداربـهاحساسمدیریت استراتژیک
-
2.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 29 تا 47 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبرقتبلیغات اجتماعیاثربخشی تبلیغات اجتماعی
-
3.
نویسنده : رستگار، عباس علی ؛ وطن دوست، بابک ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛
مجله:مدیریت سرمایه اجتماعی»بهار 1394، دوره دوم - شماره 1 ISC (26 صفحه - از 23 تا 48 )
کلیدواژه ها:سرمایه روان شناختیایجاد سرمایه روان شناختیدرک کارکنان از تحول آفرینی رهبرکارکنان
-
4.
نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 159 تا 176 )
کلیدواژه ها:تصویر برندمبدا برنداثرهای بینفردی هنجارینیاز به منحصربه فرد بودنظاهربینی
-
5.
نویسنده : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ زاهدیان نژاد، محمدحسین ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1392، دوره جدید - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 59 تا 79 )
کلیدواژه ها:انگیزهعوامل مربوط به مقصدگردشگری پزشکیعوامل مربوط به درمان
-
6.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
مجله:پژوهش نامه اخلاق»بهار 1392، سال ششم - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 7 تا 32 )
کلیدواژه ها:اخلاقاخلاق اسلامياخلاق کسبوکارنيروي فروشفروشندهرفتارهای اخلاقیمشتریاسلامیاقاله
-
7.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1391، دوره شانزدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری نگرشیوفاداری رفتاریهایپراستاروفاداریمشتریانشخصیترفتارهای مشتریانمدل