موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 37 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 35 |
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 19 |
الف 5 |
بین المللی 4 |
ب 3 |
علمی-ترویجی 2 |
-
11.
نویسنده : Amini، Asieh ؛ Pishghadam، Reza ؛ Saboori، Fahime ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2019,Volume 10 -Nuber 2 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 25 تا 43 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersEFL learnersstrokeTeacher successPsychological Reactance
-
12.
نویسنده : Jajarmi، Haniyeh ؛ Pishghadam، Reza ؛
مجله:Applied Research on English Language»April 2019، Volume 8 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 207 تا 226 )
کلیدواژه ها:VocabularyRetentionEmotioncyEmo sensory QuotientEmbodied CognitionMultisensory Learning.
-
13.
نویسنده : Zhaleh، Kiyana ؛ Ghonsooly، Behzad ؛ Pishghadam، Reza ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2018,Volume 9 - Issue 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 118 تا 140 )
کلیدواژه ها:path analysisteacher burnoutAmbiguity ToleranceTeachers’ Conceptions of Intelligence (TCoI)
-
14.
نویسنده : Rezaei، Saeed ؛ Pishghadam، Reza ؛ Soltanian، Nahid ؛ Ghapanchi، Zargham ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2018, Volume 7 - Number 1 ISC (32 صفحه - از 25 تا 56 )
کلیدواژه ها:reliabilityInvestmentValiditymodelquestionnaireIranEFLIranianNortonEnglishSLA
-
15.
نویسنده : Rajabnejad، Fatima ؛ Pishghadam، Reza ؛ Saboori، Fahime ؛
مجله:Applied Research on English Language»Spring & Summer 2017, Volume 6 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 141 تا 158 )
کلیدواژه ها:Class AttendancestrokeWillingness to Attend ClassesForeign Language AchievementTAEFL
-
16.
نویسنده : Javadimehr، Somayeh ؛ Hosseini Fatemi، Azar ؛ Ghonsooly، Behzad ؛ Pishghadam، Reza ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2017, Volume 9 - Issue 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:Collectivist CulturesCognitive and Affective FactorsIndividualist CulturesMoral Competence
-
17.
نویسنده : Saboori، Fahime ؛ Pishghadam، Reza ؛ Hosseini Fatemi، Azar ؛ Ghonsooli، Behzad ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2015, Volume 4 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 49 تا 78 )
کلیدواژه ها:Identity crisisidentity componentscultural dimensionsHofstedeIranIdentityIranianICCDSPDIR
-
18.
نویسنده : Behrooznia، Saeedeh ؛ Pishghadam، Reza ؛ Ghazanfari، Mohammad ؛
مجله:Teaching English Language»Spring & Summer 2015, Volume 9 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 93 تا 124 )
کلیدواژه ها:ValidationConfirmatory Factor AnalysisRelationshipConceptions of Linguistic PolitenessData Collection PreferencesIranIraniansIranian
-
19.
نویسنده : Khosravany Fard، Hamid ؛ Pishghadam، Reza ؛ Hosseini Fatemi، Azar ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring 2015 - Number 16 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 140 تا 163 )
کلیدواژه ها:lifelife syllabusresponsive language teaching beliefTeacher success
-
20.
نویسنده : Pishghadam، Reza ؛ Saboori، Fahimeh ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2013, Volume 2 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:ValidationRasch modelteacher statusEnglish language teacherIranELTIranianTSSEFLRasch