کلیدواژه ارزش درک شده / (69 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده مسئول : نیک بخش، رضا ؛ نویسنده : نظری، ناصر ؛
مجله:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»زمستان 1400 - شماره 15 رتبه C (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 45 تا 59 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداریدسترسی به خدماتدرک کیفیت خدماتارزش درک شده
-
22.
نویسنده : شریفی، زینب ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»زمستان 1400- شماره 8 (16 صفحه - از 333 تا 348 )
کلیدواژه ها:هویت اجتماعیقصد خریدارزش درک شدهفعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعیرضایتمندی مصرفکنندگان
-
23.
نویسنده : صابریان، حمید ؛ میرمیران، سید جلیل ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 79 (جلد ششم) (16 صفحه - از 29 تا 44 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانتصویر برندارزش درک شدهانتظارات مشتریان
-
24.
نویسنده : عبدلی، مریم ؛ امین بیدختی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : جعفری، سکینه ؛
مجله:گردشگری شهری»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 121 تا 135 )
کلیدواژه ها:گردشگریگردشگری پایدارهوش فرهنگیارزش درک شده
-
25.
نویسنده : صفوی، سیمین ؛ پیران، علیرضا ؛ جعفری، فاطمه ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (15 صفحه - از 163 تا 177 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندعملکرد برندارزش درک شدههتلهای استان اردبیل
-
26.
نویسنده مسئول : نوروزی، مهدی ؛ نویسنده : نوروزی، علی ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»تابستان 1400،سال اول - شماره 1 (15 صفحه - از 86 تا 100 )
کلیدواژه ها:وفاداریشبکه های اجتماعیارزش درک شدهکیفیت رابطهکیفیت اطلاعات
-
27.
نویسنده : عابد خراسانی، مهران ؛ کفاشپور، آذر ؛ نویسنده مسئول : پویا، علیرضا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 53 تا 81 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت خدمات سلف سرویسآمادگی فناورانه
-
28.
نویسنده : اقبالی، عرفان ؛ شاهپوری ارانی، مهیار ؛ نویسنده مسئول : الوندی، محسن ؛
مجله:جامعه، فرهنگ و رسانه»بهار 1400 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شدهمعادلات ساختاری plsتمایل به خرید درون برنامه ایمدت استفاده از برنامه
-
29.
نویسنده مسئول : جعفری، الهام ؛ نویسنده : چاقویی، یحیی ؛ مهماندوست قمصری، زهراسادات ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»پاییز 1399، دوره سوم - شماره 32 (22 صفحه - از 125 تا 146 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانارزش درک شدهخرید مشتریمشتریوفاداری مشتری
-
30.
نویسنده : دشمن کشن کورعباسلو، مقصود ؛ صائب نیا، سمیه ؛ حسین اوغلی خیاوی، محمدرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399 - شماره 40 (جلد اول) (11 صفحه - از 20 تا 30 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانشخصیت برندارزش درک شدهگوشی همراه سامسونگدانشجویان دانشگاه آزاد اسالمی واحد مشگین شهروفاداری مشتریشخصیتپرسشنامهبازاریابیمحصول
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- ب (11 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)