کلیدواژه ارزش درک شده / (69 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ نبی زاده، طاهره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:نگرشجنسیتسرگرمیتبلیغات اینترنتیارزش درک شدهآگاهی بخشیکاربراناطلاعاتمدل
-
2.
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛ نویسنده : قربانی، فاطمه ؛ پدرام نیا، مینو ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1391 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 141 تا 166 )
کلیدواژه ها:رضایتارزش درک شدهواکنش های رفتاریطرقبهکیفیت خدمات درک شدهویژگی های مقصد گردشگری
-
3.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ کفاشان، مجتبی ؛ غلامشاهی، تورج ؛ آسمان دره، یاسر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:وجههارزش درک شدهimageارتباط با کاربرانکيفيت درک شدهرضايت کاربرانقصد مراجعهتوصيه و تبليغ کلامیالگوی وفاداریموتور جستجوپارامترگذراییفارسیعاملیت
-
4.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ منصوری، سیدحسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 153 تا 170 )
کلیدواژه ها:تعهداعتمادکیفیت خدماتبازاریابی رابطه ایتصویر ذهنی برندارزش درک شدهتبلیغات شفاهی مثبت
-
5.
نویسنده : پرهیزکار، محمدمهدی ؛ رمضانی، سعید ؛ نویسنده مسئول : حلوایی ها، وحید رضا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1392 - شماره 12 (6 صفحه - از 75 تا 80 )
کلیدواژه ها:وفاداریبرندتصویر برندارزش درک شدهاعتماد به برندشهرت برند
-
6.
نویسنده : معماری، ژاله ؛ اصغری جعفرآبادی، محمد ؛ سیفی سلمی، طاهره ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز و زمستان 1392 - شماره 3 ISC (31 صفحه - از 91 تا 121 )
کلیدواژه ها:خدمات ورزشیکیفیت تعاملیارزش درکشدهتوجهات رفتاری
-
7.
نویسنده : بدیعی، حسین ؛ رضازاده، روح اله ؛ کاشفی، فرزانه ؛
مجله:مطالعات کمی در مدیریت»بهار 1393 - شماره 16 (18 صفحه - از 42 تا 59 )
کلیدواژه ها:ارزش اجتماعیبازاریابیرفتار مصرف کنندهارزش درک شده
-
8.
نویسنده : فیض، داود ؛ فارسی زاده، حسین ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ قهری شیرین آبادی، الهه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 183 تا 200 )
کلیدواژه ها:وفاداری برنداعتماد برندتجربه برندرضايت برندارزش درکشدهمشتریوفاداریرضایتبازارمشتریانپژوهشاعتمادوفاداری مشتری
-
9.
نویسنده : مومن، مجید ؛ قره چه، منیژه ؛ قنبرزاده، رضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 87 تا 101 )
کلیدواژه ها:تعهد عاطفیتعهد مستمرقصد خرید مجددارزش درکشدهکیفیت درکشدهارزش ویژه درکشده
-
10.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ انصاری، آذرنوش ؛ شفیعی، هورناز ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 89 تا 105 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکیارزش درک شدهتمایل به استفادهکیفیت خدمات اینترنتیکیفیت سایت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- ب (11 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)