کلیدواژه بازاریابی دیجیتال / (127 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ادیبی نیا، الهام ؛ نایب زاده، شهناز ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397، دوره جدید - شماره 19 (12 صفحه - از 309 تا 320 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهبازاریابی رسانه ایبازاریابی دیجیتالمشتریدیجیتالیبازاریابیاطلاعاترفتار مشتریاجتماعی
-
2.
نویسنده : شکوری، مریم ؛ محمدی، معصومه ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1397 - شماره 13 (9 صفحه - از 11 تا 19 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیبازاریابی اینترنتیمشتریمحوریبازاریابی دیجیتال
-
3.
نویسنده : میرباقری، سید علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نجمی، منوچهر ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1397 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 29 تا 50 )
کلیدواژه ها:بازاریابی دیجیتالساخت پرسشنامهرغبت مشتریانمسابقات اینستراگرامیرغبترغبـتسازهبـه
-
4.
نویسنده : نجفی زاده، دکتر نادره السادات ؛ مهدوی، مرتضی ؛ ایوبی، ناصر ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1398 - شماره 15 (10 صفحه - از 82 تا 91 )
کلیدواژه ها:شرکتهای کوچکبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالدرگیری مشتریانبازاریابی ویدیویی
-
5.
نویسنده مسئول : غفورپور، حسن ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1398 - شماره 16 (17 صفحه - از 11 تا 27 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالبازاریابی درونگرا
-
6.
نویسنده مسئول : محمدي، مهدي ؛ نویسنده : کلاته، اکبر ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1398 - شماره 16 (10 صفحه - از 62 تا 71 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیبازاریابی دیجیتالبازاریابی مجاورتی
-
7.
نویسنده مسئول : آریایی، ماهک ؛ نویسنده : آریایی، سورنا ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1398 - شماره 16 (10 صفحه - از 72 تا 81 )
کلیدواژه ها:عملکرد مالی و غیرمالیبازاریابی دیجیتالبازاریابی معرفافیلیت مارکتینگ
-
8.
نویسنده : قطعی، حبیبه ؛ نویسنده مسئول : شیخعلی زاده، محبوب ؛
مجله:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 112 تا 126 )
کلیدواژه ها:تبلیغات توصیه ای الکترونیکیتمایل به خریدمشتریان ورزشیبازاریابی دیجیتالدرگیری ذهنی مصرف کنندهبازاریابی نسل 4
-
9.
نویسنده : تقی پناهی، فاطمه ؛ نوکاریزی، محسن ؛ دیانی، محمدحسین ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»پاییز 1398 - شماره 98 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 431 تا 456 )
کلیدواژه ها:محتواتحلیل مضمونتولید محتوابازاریابی دیجیتالبازاریابی محتواشاخص اثربخشیاینستاگراماطلاعاتشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربرانتولیدهـابـابـه
-
10.
نویسنده : کریمی زند، مهدی ؛ خبره زاده طرزجانی، سپیده ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1398، دوره پنجم - شماره 3 (جلد دوم) (13 صفحه - از 51 تا 63 )
کلیدواژه ها:استراتژی های بازاریابی دیجیتالعملکرد هتل هاتعداد بازبینی های مشتریانارزش بازبینی های مشتریانبازاریابی دیجیتالاستراتژیمشتریانبازاربازبینی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (32 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (11 مقاله)
- همایش بین المللی (9 مقاله)