کلیدواژه بازاریابی رسانة اجتماعی / (14 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : علم، زهرا ؛ سید عامری، میرحسن ؛ خبیری، محمد ؛ امیری، مجتبی ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1397 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 125 تا 144 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ورزشیلیگ برتر فوتبالباشگاه ورزشیبازاریابی رسانة اجتماعی
-
2.
نویسنده : فیض، داود ؛ شعبانی، عاطفه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 45 تا 68 )
کلیدواژه ها:تمایلات رفتاریبازاریابی رسانة اجتماعیتبلیغات شفاهی (دهانبهدهان)هک رشدهکبازاریابیمشتریکاربرانتبلیغات شفاهی
-
3.
نویسنده : خالقی، عاطفه ؛ معینی، حسین ؛ جامی پور، مونا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1398 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 19 تا 38 )
کلیدواژه ها:فرصتها و چالشهابازاریابی رسانههای اجتماعیرسانة اجتماعیرسانههای اجتماعیاطلاعاتبازاریابی رسانة اجتماعیچالشهایشناساییمخاطب
-
4.
نویسنده : عاملی، رضا ؛ مالكي، دکتر مجتبي ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1398 - شماره 13 (24 صفحه - از 125 تا 148 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندبازاریابی شبکه اجتماعی اینستاگرامآگاهی برند و تصویر برندبانک ملتمشتریبازاریابی رسانه اجتماعیشبکههای اجتماعیاطلاعاتمشتریان
-
5.
نویسنده مسئول : علم، زهرا ؛ نویسنده : سید عامری، میرحسن ؛ خبیری، محمد ؛ امیری، مجتبی ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1399 - شماره 48 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 9 تا 27 )
کلیدواژه ها:باشگاه ورزشیبازاریابی رسانه اجتماعیفوتبال و بازاریابی ورزشی
-
6.
نویسنده : بهزادی نسب، سونیا ؛ آلبو نعیمی، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : اندرواژ، لیلا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 112 تا 129 )
کلیدواژه ها:فروشگاههای زنجیرهایارزش ویژه برندتئوری داده بنیادبازاریابی رسانه اجتماعیمشتریمدیرانارزش ویژهتبلیغات
-
7.
نویسنده مسئول : سیف اللهی، ناصر ؛ نویسنده : اسکندری، نادر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 199 تا 220 )
کلیدواژه ها:تصویر برندآگاهی از برندقصد خرید مصرف کنندهبازاریابی رسانه اجتماعی
-
8.
نویسنده : مهدویان، آرزو ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (27 صفحه - از 545 تا 571 )
کلیدواژه ها: ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ رﺳﺎﻧﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ رﺳﺎﻧﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﮐﺴﺐوﮐﺎرﻫﺎي ﺧﺎﻧﮕﯽ
-
9.
نویسنده : اسمعیلی مهیاری، مصطفی ؛ نورمندی پور، وحید ؛ نویسنده مسئول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1401 - شماره 9 (27 صفحه - از 117 تا 143 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ورزشیبازاریابی رسانه اجتماعیاسپانسرشیپمطالعه علم سنجی
-
10.
نویسنده : رحمان نژاد، محمد ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1401 - شماره 1 (15 صفحه - از 127 تا 141 )
کلیدواژه ها:بازاریابی الکترونیکیبازاریابی ایمیلیبازاریابی رسانه اجتماعیبازاریابی وبسایتیبازاریابی به وسیله اینفلوینسرهابازاریابیتبلیغاتبازاریابی رسانههای اجتماعیاینفلوئنسراطلاعاتمشتریانرسانههای اجتماعی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)