کلیدواژه برند / (481 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : عزیزپور، لیدا ؛ حیدری، سید عباس ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:علوم روانشناختی»پاییز 1402 - شماره 127 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 1439 تا 1448 )
کلیدواژه ها:ویژگی های روانشناختی برندمشعوف سازیبرند
-
32.
نویسنده : دریایی، صاحب ؛ قدمی، سجاد ؛ نویسنده مسئول : امیرنژاد، سعید ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1402 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 44 تا 56 )
کلیدواژه ها:برندقصد خریدبلاگراینستاگراممحصولات ورزشی
-
33.
نویسنده : آقایی، وحید ؛ نوروزی سیدحسینی، رسول ؛ نویسنده مسئول : نظری، شهرام ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1402 - شماره 14 (25 صفحه - از 23 تا 47 )
کلیدواژه ها:وفاداریبرندمقاومت اجتماعیقدرت اجتماعی
-
34.
نویسنده : بادپا، آرش ؛ صالحی، علی ؛ نویسنده مسئول : حقیقی، محمد ؛
مجله:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»تابستان 1402 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم (34 صفحه - از 169 تا 202 )
کلیدواژه ها:بازیابیبانک صادراتبرندتقویت برند
-
35.
نویسنده : حسینی، سید رسول ؛ تقوی، هادی ؛ نویسنده مسئول : فرخیان، ساحل ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1402 - شماره 44 رتبه الف (وزارت علوم (33 صفحه - از 6 تا 38 )
-
36.
نویسنده مسئول : واشقانی فراهانی، محمد ؛ نویسنده : نیکنام، منوچهر ؛ غریب نواز، نادر ؛ مهرانی، هرمز ؛
مجله:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»تابستان 1402 - شماره 57 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 117 تا 134 )
کلیدواژه ها:برندسازیثبات سازمانیصنایع نفتگاز و پتروشیمیبرند
-
37.
نویسنده : سهلی، فرزانه ؛ نویسنده مسئول : علیدوستی، سیروس ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1402 - شماره 134 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 32 تا 70 )
کلیدواژه ها:بازاریابیکتابخانههای دانشگاهیبرندسازیمدل برندسازیبرند
-
38.
نویسنده مسئول : نادری راد، امیر ؛ نویسنده : صابری، حسن ؛ محترم، رحیم ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1402 - شماره 15 (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:برندوفاداری به برندمدلسازی معادلات ساختاریارزش درک شده سبزشفاقیت سبزارتباط خودمصرفکنندگانبرند سبزوفاداری
-
39.
نویسنده : راستی، فرشته ؛ الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ پوررضایی، مجتبی ؛ نویسنده مسئول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (55 صفحه - از 75 تا 129 )
کلیدواژه ها:روش تلفیقیشبکههای اجتماعیمشارکت مصرفکننده با برندبرنــدبرنـدبــابـامصـرفمشارکتمصــرفبـهبــه
-
40.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 47 تا 73 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه برندپاسخ مشتریبرندهای لاکچریبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (146 مقاله)
- علمی-پژوهشی (72 مقاله)
- الف (61 مقاله)
- ج (10 مقاله)
- علمی-ترویجی (8 مقاله)
- د (4 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (12 مقاله)
- همایش بین المللی (11 مقاله)