کلیدواژه برند / (483 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : بهبودی، امید ؛ نادرنژاد، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
مجله:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندفعالیت های خیرخواهانه در شبکه های اجتماعیمنحصربفرد بودن ادراک شدهتجربه برندمؤسسات خیریهارزش ویژهبرنـدخیرخواهانهتجربه
-
12.
نویسنده : محمدی همت آباد، الناز ؛ نویسنده مسئول : نوری، علیرضا ؛
مجله:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»زمستان1402 - شماره 25 (15 صفحه - از 9 تا 23 )
کلیدواژه ها:وفاداریارزش ادراک شدهبرندتصویر برندگردشگران شهر مشهد
-
13.
نویسنده : آخوندی، مهران ؛ نجف لو، کیمیا ؛ بازرگان، احسان ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (4 صفحه - از 389 تا 392 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتفروشبرندارزش ویژه نام تجاری
-
14.
نویسنده : میثمی آزاد، صفورا ؛ عبدالوند، محمد علی ؛ خیری، بهرام ؛ نویسنده مسئول : حاجیها، علی ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1402 - شماره 10 (16 صفحه - از 93 تا 108 )
کلیدواژه ها:توسعه کشاورزیبرندراهبردهای بازاریابیبازاریابی سبزبرندسازی محصولات سبز
-
15.
نویسنده : ساعتچی، سید مهدی ؛ آسایش، فرزاد ؛ طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ هاشمی، سید محمود ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1402 - شماره 72 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 115 تا 152 )
کلیدواژه ها:برندنظریه داده بنیادهویت سازی برندبانکهای ایرانی
-
16.
نویسنده : محسن، افشین ؛ روستا، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : جمشیدی، داریوش ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 160 تا 179 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیسهم بازارهوشمندی رقابتیارزش ویژه برندمراکز تجاری کیشافزایش سهم بازارمشتریارزش ویژهمشتریانبرنـدمصرفکنندهبازاریابیمحصولات
-
17.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (54 صفحه - از 13 تا 66 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیتجربه برندرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
18.
نویسنده : فریدنیا، حسین ؛ قربانی، محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : صابری، علی ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 161 تا 191 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندبازیوارسازیبرندهای نوظهور ورزشیبـابرنـدبرنــدبــا
-
19.
نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛ نویسنده : صفری سنجانی، ضحی ؛ نعمتی زاده، سینا ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 241 تا 276 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادارزش ویژه برندارزش ویژه برند صنعتیبرنــدبرنـدارزشبـههـا
-
20.
نویسنده : کربلائی خانی، غزل ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (7 صفحه - از 873 تا 879 )
کلیدواژه ها:رضایتمشتریوفاداریبرندکسب وکار آنلاین
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (148 مقاله)
- علمی-پژوهشی (72 مقاله)
- الف (61 مقاله)
- ج (10 مقاله)
- علمی-ترویجی (8 مقاله)
- د (4 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (12 مقاله)
- همایش بین المللی (11 مقاله)