کلیدواژه برند / (481 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : احمدی، پرویز ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:برندبرندینگ بینالمللیبرنامه ریزی برند بین المللیمدل عرضه-تقاضای برندینگ
-
2.
نویسنده : صمدی، منصور ؛ حاجی پور، بهمن ؛ دهقان، میثم ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 6 ISC (18 صفحه - از 149 تا 166 )
کلیدواژه ها:خدماتبرندابعاد برندنگرش به برندقصد خرید مجددقصد خرید مجدد مشتریانمشتریارتباطاتمشتریاننام تجاریمدلارتباطات نام تجاری
-
3.
نویسنده : اصغری زاده، عزت الله ؛ حقیقی، محمد ؛ بلالی، مجید ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»پاییز و زمستان 1388، سال اول - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 5 تا 20 )
کلیدواژه ها:ادغامعرضه و تقاضاAHPخودروسازیبرندخودروصنعت خودروبازارصنعت خودروسازیبازار خودروتولید
-
4.
نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ عارفی، اصغر ؛ فیاضی آزاد، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1389، دوره جدید - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 77 تا 94 )
کلیدواژه ها:برندلوازم خانگیجايگاهمحصول یخچال فریزرنقشه ادراكيمشتریان
-
5.
نویسنده : دعایی، حبیب الله ؛ فرزانه حسن زاده، ژاله ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 42 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 26 تا 40 )
کلیدواژه ها:ژاپنبرنداﻳﺮانكره جنوبيماهيت برندبازار مصرفپوشاکمصرفکنندگانادراکبازارتعهد
-
6.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ فیاضی آزاد، علی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 1 تا 27 )
کلیدواژه ها:برندبانكجايگاه یابیفن نقشۀ ادراكيپارسیانکارکنانمشتریانبانک پارسیاننقشۀ ادراکی
-
7.
نویسنده : اسفندیاری، ابوالفضل ؛ تاج پوری، قربان ؛ پاکزاد، علیرضا ؛
مجله:گلجام»پاییز 1389 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (14 صفحه - از 71 تا 84 )
کلیدواژه ها:ترکمنآمیخته بازاریابیکنسرسیومفرش دستبافبرندتولید صادراتی
-
8.
نویسنده : چیرانی، ابراهیم ؛ فرد صبوری، متین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره سوم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها:برندBAقدرتمندی برند
-
9.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ شاه منصوری، بیتا ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:اخلاق حرفه ایتبلیغاتتبلیغات محیطیبرندحقوق ارتباطاتتبلیغات رسانه ایحقوق تبلیغاتنظام نامه اخلاقیتبلیغات چاپیمدل های بومیقوانین تبلیغاتکانون تبلیغاتیهویت فرهنگی تاریخ
-
10.
نویسنده مسئول : نعلچی کاشی، علیرضا ؛ نویسنده : رسولیان، محسن ؛ بوجاری، حسین ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1391 - شماره 8 (10 صفحه - از 47 تا 56 )
کلیدواژه ها:کیفیت درک شدهمنحصر به فرد بودنفرایند خریدارزش احساسیرفتار مصرف کنندهبرند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (146 مقاله)
- علمی-پژوهشی (72 مقاله)
- الف (61 مقاله)
- ج (10 مقاله)
- علمی-ترویجی (8 مقاله)
- د (4 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (12 مقاله)
- همایش بین المللی (11 مقاله)