کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری / (374 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده مسئول : سالاری پور، محمدرضا ؛ نویسنده : قاسمی بیورزنی، قاسم ؛
مجله:مطالعات فقه اقتصادی»تابستان 1402، دوره پنجم - شماره 2 (ویژه نامه) رتبه ب (وزارت علوم (15 صفحه - از 388 تا 402 )
کلیدواژه ها:عوامل سازمانیمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیعوامل تکنولوژیکی
-
12.
نویسنده : باقریان کاسگری، باقر ؛ کمالی کلوچانی، ابوذر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1402، دوره چهارم - شماره 3 (12 صفحه - از 100 تا 111 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیقشمارتباط با مشتریانشرکت های ساخت و سازمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانسیستم مدیریت ارتباط با مشتری
-
13.
نویسنده مسئول : شکی، دکتر محمدحسن ؛ نویسنده : نادری، سینا ؛
مجله:جهان نوین»پاییز 1402 - شماره 23 (20 صفحه - از 27 تا 46 )
کلیدواژه ها:کیفیت زندگی کاریمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت درمان
-
14.
نویسنده : ترکمان، محمد صادق ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (12 صفحه - از 140 تا 151 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت کسب و کاررضایت مندی مشتریفن بیانمدیریت فروشفروشمشتریمدیران
-
15.
نویسنده : شادمهری، علی ؛ نویسنده مسئول : مصلح، مریم ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (15 صفحه - از 93 تا 107 )
کلیدواژه ها:رضایتمدیریت ارتباط با مشتریبازیابی خدماتمشترری
-
16.
نویسنده : محمدی، مصطفی ؛ نیکزاد، فروغ ؛ اسدی، شکوفه ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1402 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 173 تا 193 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریهتلداریرسانههای اجتماعیعملکرد ارتباط با مشتریهتل پارسیان آزادی رامسر
-
17.
نویسنده : بیرانوند، اسماء ؛
مجله:مطالعات تربیت بدنی و علوم ورزشی»پاییز1402، دوره نهم - شماره 2 (15 صفحه - از 33 تا 47 )
کلیدواژه ها:شهرترضایتمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری
-
18.
نویسنده مسئول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ نویسنده : محمدخانی، رحیم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 133 تا 157 )
کلیدواژه ها:هوش مصنوعیمدیریت ارتباط با مشتریبازاریابی دیجیتال بنگاه به بنگاه
-
19.
نویسنده : حمدی، سید حامد ؛ نعامی، عبدالله ؛ نوروزی مبارکه، علی ؛ نویسنده مسئول : سرداری، احمد ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 8 (15 صفحه - از 5 تا 19 )
کلیدواژه ها:سیستمهای اجتماعیکاربران حرفهایتکنولوژی وب 20مدیریت ارتباط با مشتریکاربراناجتماعیسیستم مدیریت ارتباط با مشتری
-
20.
نویسنده : یزدی اسماعیلی، نیلوفر ؛ نویسنده مسئول : نادعلی پور، زهرا ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1402 - شماره 62 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 91 تا 122 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریدفاتر خدمات مسافرتیتهرانانتخاب مقصد گردشگریگردشگریمدیراناطلاعاترضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمصاحبهفناوری اطلاعات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (87 مقاله)
- ب (47 مقاله)
- علمی-ترویجی (17 مقاله)
- الف (10 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (11 مقاله)
- همایش ملی (4 مقاله)