کلیدواژه مشتری / (2854 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : عبدالملکی، مهیار ؛
مجله:نخبگان علوم و مهندسی»مهر 1402 - شماره 43 (10 صفحه - از 211 تا 220 )
کلیدواژه ها:داده کاویدرخت تصمیمپیشبینی خریدK نزدیکترین همسایگیالگوریتممشتریمشتریانمدلاطلاعات
-
42.
نویسنده : میرحیدری لنگرودی، سید علیرضا ؛ مظلوم رهنی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : رجب زاده اصطهباناتی، علیرضا ؛
مجله:مطالعات فقه اقتصادی»پاییز 1402، دوره پنجم - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم (14 صفحه - از 116 تا 129 )
-
43.
نویسنده : خضری، مریم ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»پاییز 1402 - شماره 16 (12 صفحه - از 103 تا 114 )
کلیدواژه ها:مدیریت ریسکمدیریت ریسک بانکیهوشمند سازی کسب و کار بانکیاطلاعاتهوشمشتریفناوری اطلاعاتسیستمهای اطلاعاتیسیستمهای
-
44.
نویسنده مسئول : دوستار بخشایش، مرجان ؛ نویسنده : شوشتری حاجی آبادی، عبدالحمید ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (15 صفحه - از 90 تا 104 )
کلیدواژه ها:پاسختعامل مشتریویژگی های وب سایتتئوری محرکمشتریبانکوبسایتتیمشتریان
-
45.
نویسنده مسئول : پورنقی، حافظ ؛ نویسنده : حقیقی، محمدرضا ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (14 صفحه - از 14 تا 27 )
کلیدواژه ها:عادتتعاملقصد خریدآگاهی بخشیامید به عملکردارتباط ادراکیتبلیغات رسانه های اجتماعیانگیز لذت جویانهمشتریقصد خرید مشتریمشتریانانگیزههای لذت جویانه
-
46.
نویسنده مسئول : ایل بیگی خمسه نژاد، حمیدرضا ؛ نویسنده : نوروزی، نسیم ؛
مجله:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 18 (12 صفحه - از 80 تا 91 )
کلیدواژه ها:مشتریانصنعت گردشگریهتلمسئولیت پذیری اجتماعی سازمانواکنش های نگرشی و رفتاری مصرف کنندگانمشتریمسئولیتCSRمسئولیتپذیری اجتماعی
-
47.
نویسنده : رحمانی نژاد، مارال ؛ رضوی، سید محمد ؛ نویسنده مسئول : چهکندی نژاد، علی ؛
مجله:مطالعات فقه اقتصادی»تابستان 1402، دوره پنجم - شماره 2 (ویژه نامه) رتبه ب (وزارت علوم (17 صفحه - از 682 تا 698 )
کلیدواژه ها:حقوق ایرانضمان معاوضیمشتریبایعکنوانسیون بیع بینالمللی کالا
-
48.
نویسنده : قادری، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : زمانی، عباس ؛
مجله:جامعه شناسی ارتباطات»پاییز 1402، دوره سوم - شماره 13 (18 صفحه - از 33 تا 50 )
کلیدواژه ها:بازاریابیارتباطاتبازیاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتالارتباطات بازاریابیتبلیغاتاطلاعاتوبمشتریارتباط
-
49.
نویسنده : پهلواني، محسن ؛ زارع، علی ؛ نویسنده مسئول : پیروزی، پژمان ؛
مجله:معرفت اقتصاد اسلامی»پاییز و زمستان 1402 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 175 تا 188 )
کلیدواژه ها:عدالت قضاییمرابحهشروط تحمیلی و الحاقیراسالمالشروط اختصاصی مرابحهقانون عملیات بانکی بدونرباعقد مرابحهبانکقراردادقرارداد مرابحهبیع مرابحهمشتریقضایی
-
50.
تاثیر همسویی استراتژی های کسب و کار، فن آوری اطلاعات و بازاریابی بر خلق ارزش لذت جویانه برای مشتریان
نویسنده : شمس الدین، مطهره ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (14 صفحه - از 2669 تا 2682 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاستراتژیفن آوری اطلاعاتمشتریارزش لذت جویانه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (454 مقاله)
- ب (326 مقاله)
- علمی-ترویجی (100 مقاله)
- الف (88 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- د (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (19 مقاله)
- همایش ملی (10 مقاله)