کلیدواژه مشتری / (2854 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : ناصری، امین ؛ پور پاکی، نیما ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (21 صفحه - از 119 تا 139 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداریاعتماد مشتریانرفتار اخلاقی کارکنانمشتریمشتریاناعتماد مشتریرضایت مشتری
-
32.
نویسنده : ترکمان، محمد صادق ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (12 صفحه - از 140 تا 151 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت کسب و کاررضایت مندی مشتریفن بیانمدیریت فروشفروشمشتریمدیران
-
33.
نویسنده : فرهادی، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (13 صفحه - از 185 تا 197 )
کلیدواژه ها:هوش مصنوعیمدیریت زنجیره تامینcrmاینترنت اشیاءفناوری های دیجیتالزنجیره تأمینفناوریزنجیره تامین پایدارزنجیره تأمین پایدارمشتریفناوریهای دیجیتال
-
34.
نویسنده : تازیکی، دکتر صدیقه ؛ گرکز، دکتر منصور ؛ معطوفی، دکتر علیرضا ؛ نویسنده مسئول : خوزین، دکتر علی ؛
مجله:مطالعات حسابداری و حسابرسی»پاییز 1402 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 51 تا 70 )
کلیدواژه ها:برگشتپذیری ساختار سرمایهروابط تامینکننده و مشتریعدم قطعیت بنیادینسرمایهمشتریساختار سرمایهروابط
-
35.
نویسنده : سلوکیان جهرمی، فاطمه ؛ رعنایی کردشولی، حبیب اله ؛ نویسنده مسئول : میرقادری، سیدهادی ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»پاییز 1402 - شماره 61 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 138 تا 153 )
کلیدواژه ها:کارآفرینیپارک علم و فناورینابسازیتولید نابنوپای نابشاخصطراحیمشتریوزن
-
36.
نویسنده : فاضلی، فائضه ؛ نویسنده مسئول : فلاح، محمد ؛
مجله:مطالعات راهبردی مالی و بانکی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (9 صفحه - از 186 تا 194 )
کلیدواژه ها:برنامهریزی آرمانیکیفیت خدماتفرآیند تحلیل شبکهایمدل کیفیت خدمات (سروکوآل)مشتریمشتریانبانکرضایت مشتریآرمانی
-
37.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : دوست حسینی، فهیمه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 4 تا 34 )
کلیدواژه ها:گردشگریکووید-19بازاریابی چابکتلاطم محیطبازارمشتریویروس
-
38.
نویسنده : کریمیان، مجتبی ؛ جعفری، علی اکبر ؛ کردنائیج، اسداله ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 38 تا 62 )
کلیدواژه ها:سفر مشتریمدل 5 ایخانمهای جواننقاط تماسمشتریاطلاعاتفروشگاهجوانمحصولمشتریان
-
39.
نویسنده مسئول : شکری خیادانی، مسعود ؛ نویسنده : قیمتی، علیرضا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 115 تا 139 )
کلیدواژه ها:تبلیغات پولیمیزان بازدید و تردد وبسایتجذب کاربر جدیدسرنخ سازیجذب ردیابی شبکههای اجتماعیبهینهسازی موتورهای جستجوبازاریابی الکترونیکیفازیکاربرمشتریپژوهش
-
40.
نویسنده : رشیدی آشتیانی، بابک ؛ اکبری مقدم، بیت اله ؛ نویسنده مسئول : خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 244 تا 262 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیویژگی بصریویژگی کلامیتجربۀ زیستۀ مشتریمشتریسکواطلاعاتمشتریانبصریمحصولاتکلامیپلتفرم
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (454 مقاله)
- ب (326 مقاله)
- علمی-ترویجی (100 مقاله)
- الف (88 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- د (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (19 مقاله)
- همایش ملی (10 مقاله)