کلیدواژه مدیریت دانش مشتری / (60 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : احمدی، فرید ؛ تارزاده، حجت ؛ احمدی، سهیلا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1398 - شماره 96 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 78 تا 92 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدیریت دانش مشتریپست بانک ایرانمشتریان دانش محورزیرساخت های IT
-
32.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده مسئول : اصلانی افراشته، امیر ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1398 - شماره 5 رتبه ج (وزارت علوم (29 صفحه - از 65 تا 93 )
کلیدواژه ها:جو خلاقمدیریت دانش مشتریقابلیت نوآوریتاب آوری سازمانی
-
33.
نویسنده : غفاری، محسن ؛ کریمی، فاطمه ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1398، دوره جدید - شماره 24 (18 صفحه - از 187 تا 204 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریمشتریاطلاعاتسازمانمشتریانپروژه
-
34.
نویسنده : طلایی فرد، نسرین ؛ سنجری، فرهاد ؛ صالحی، نادر ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار 1398 - شماره 58 ISC (14 صفحه - از 149 تا 162 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهعملکرد کسب و کارمدیریت دانش مشتریقابلیت نوآوری
-
35.
نویسنده : فسنقری، جواد ؛ بنسبردی، علی ؛ رحیمی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1397 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 141 تا 155 )
کلیدواژه ها:وفاداریارزش ادراک شدهمدیریت دانش مشتری
-
36.
نویسنده : نامدار جویمی، احسان ؛ سالارزهی، حبیبالله ؛ کرد، باقر ؛
مجله:اسلام و علوم اجتماعی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 رتبه ب (حوزه علمیه/ISC (26 صفحه - از 77 تا 102 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشسرمایه نمادینمدیریت دانش مشتریالگوی ایرانی – اسلامیالگوی اخلاقی – دینی
-
37.
نویسنده مسئول : شاه نظری، شایان ؛ نویسنده : اسماعیلیان، غلامرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397 - شماره 6 (13 صفحه - از 97 تا 109 )
کلیدواژه ها:راهکارهاوفاداری مشتریDEMATELمدیریت دانش مشتریبازاریابی هدفمند
-
38.
نویسنده : فدائی، مهدی ؛ رضایی، پریسا ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (14 صفحه - از 82 تا 95 )
کلیدواژه ها:عملکردمدیریت دانش مشتریخدمات نوآورانه
-
39.
نویسنده مسئول : محمدزاده، فرهادد ؛ نویسنده : تربتی، احسان ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1396 - شماره 26 رتبه د (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 111 تا 126 )
کلیدواژه ها:دانش از مشتریمدیریت دانش مشتریعملکرد فروشدانش درباره مشتری
-
40.
نویسنده : آزادبخت، الیزا ؛ خانی، ناصر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1396 - شماره 66 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (30 صفحه - از 167 تا 196 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمدیریت دانش مشتریشهرک صنعتی شهرستان خرمآباد
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- ب (13 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- B (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)