کلیدواژه مدیریت دانش مشتری / (60 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ قائدی، حسینعلی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 47 تا 62 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانش مشتریمدیریت دانش بازارموفقیت محصولات جدیدرویکردهای سازمان
-
42.
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ قائدی، حسینعلی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 87 تا 108 )
کلیدواژه ها:بازارمحوریمدیریت دانش مشتریکارآفرینی محوریتکنولوژی محوریمدیریت دانش بازارموفقیت محصولات جدیداطلاعاتبازار
-
43.
نویسنده : لک، بهزاد ؛ نویسنده مسئول : رضایی نور، جلال ؛
مجله:پژوهش های مدیریت انتظامی»پاییز 1395، سال یازدهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 441 تا 474 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیعوامل اساسی موفقیتمدیریت دانش مشتریرسانههای اجتماعیارزیابی بلوغ
-
44.
نویسنده : صنوبر، ناصر ؛ صبوری فرد، محمد ؛ شعاران، افرا ؛ امینی، جعفر ؛
مجله:علوم رفتاری (ابهر)»تابستان 1395 - شماره 28 (20 صفحه - از 101 تا 120 )
کلیدواژه ها:عملکرد سازمانمدیریت دانش مشتریرهبری دانش
-
45.
نویسنده : اسماعیل پور، رضا ؛ دوستار، محمد ؛ طاهرپرور، نسترن ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:نوآوریعملکرد سازمانمدیریت دانش مشتریجریانهای دانش مشتریانمشتریدانشعملکردمشـتریبانکمشتریاندانش دربارة مشتریاطلاعات
-
46.
نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1394، دوره پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 49 تا 72 )
کلیدواژه ها:مدل کسب و کارمدیریت دانش مشتریخلق ارزشنوآوری در مدل کسب و کارمشتریمشتریان
-
47.
نویسنده : قلیچ لی، بهروز ؛ رحیمی، فاطمه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 133 تا 154 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمدیریت دانش مشتریابعاد مدیریت دانش مشتری
-
48.
نویسنده : صنوبر، ناصر ؛ صبوری فرد، محمد ؛ شعاران، افرا ؛ امینی، جعفر ؛
مجله:علوم رفتاری (ابهر)»تابستان 1394 - شماره 24 (20 صفحه - از 101 تا 120 )
کلیدواژه ها:عملکرد سازمانمدیریت دانش مشتریرهبری دانش
-
49.
نویسنده : ولی پور، محمد علی ؛ ملک اخلاق، اسماعیل ؛ نویسنده مسئول : پور حسن، رقیه ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1394 - شماره 20 (8 صفحه - از 81 تا 88 )
کلیدواژه ها:دانش مشتریمدیریت دانش مشتریمشتریان صنعتیارتباط با مشتریان صنعتیبازارهای صنعتی
-
50.
نویسنده : رضائی ملک، نرگس ؛ رضائی ملک، محمد ؛ توکلی مقدم، رضا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1393، سال نهم - شماره 25 (14 صفحه - از 101 تا 114 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریمدیریت دانش مشتریبانکداری همراهمدیریت خدمات بانکی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- ب (13 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- B (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)