کلیدواژه مدیریت دانش مشتری / (60 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده مسئول : مرادی، زینب ؛ نویسنده : فخرایی، محمود ؛ آزاد ارمکی، امیر ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 1 (21 صفحه - از 189 تا 209 )
کلیدواژه ها:چابکی سازمانیمدیریت دانش مشتریارزش طول عمر مشتری
-
12.
نویسنده مسئول : روتافی، سید آرش ؛ نویسنده : جوادیان، ابوالفضل ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1401 - شماره 16 (13 صفحه - از 288 تا 300 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمدیریت دانشمدیریت استعدادمزیت رقابتی پایدارمدیریت دانش مشتری
-
13.
نویسنده : میرزامجتهدی، امیرحسین ؛ حقی، منصور ؛ رحمانی، رسول ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (22 صفحه - از 841 تا 862 )
کلیدواژه ها:ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮي
-
14.
نویسنده مسئول : پسندیده، رضا ؛ نویسنده : جوهری، دکتر هادی ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 5 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 140 تا 145 )
کلیدواژه ها:اخلاقوفاداری مشتریمدیریت دانش مشتری
-
15.
نویسنده مسئول : شفیعی، سلیمان ؛ نویسنده : خادمی، رامین ؛ حریری، اردوان ؛
مجله:مدیریت دانش سازمانی»تابستان 1400 - شماره 13 ISC (33 صفحه - از 187 تا 219 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل معادلات ساختاریرضایتمندی مشتریمدیریتدانش مشتریبانک ملت کرمانشاهمشتریکارکنانبانک
-
16.
نویسنده مسئول : طاهری کیا، فریز ؛ نویسنده : حیدری، صبا ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 572 تا 608 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریتئوری دادهبنیادمشتریمدیریتبانکمشـتری
-
17.
نویسنده : حیدری، صبا ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛ نویسنده مسئول : طاهری کیا، فریز ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1400 - شماره 80 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (39 صفحه - از 143 تا 181 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتری
-
18.
نویسنده : فرهادیار، علی ؛ اسکندریان، مهناز ؛ قاضی نظامی، راحله ؛ بیات، محبوبه ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1399، دوره ششم - شماره 4 (16 صفحه - از 295 تا 310 )
کلیدواژه ها:نوآوریعملکرد بازارمدیریت دانش مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان
-
19.
نویسنده مسئول : براخاص، حسین ؛ نویسنده : همتی نژاد، مهرعلی ؛ بنار، نوشین ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1399- شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 79 تا 99 )
کلیدواژه ها:استراتژی تمایزعملکرد کسب وکارمدیریت دانش مشتریباشگاه ورزشیبازاریابی صدای مشتری
-
20.
نویسنده : مرادی، محمد ؛ نویسنده مسئول : مهرعلیان، غلامحسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 42 تا 67 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریمدیریت دانش مشتریتبلیغات توصیهایمشتریدانشتبلیغاتمشتریانتوصیهای
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- ب (13 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- B (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)