کلیدواژه Customers‟satisfaction / (21 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : Aysha Anwar ؛ Dr. Shahid Minhas ؛ Kiran Sajid ؛ Dr. Asghar Ullah Khan ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 8 (16 صفحه - از 3550 تا 3565 )
کلیدواژه ها:Service QualityIslamic bankcustomer’s satisfactionconventional bankCustomer Expectations
-
2.
نویسنده مسئول : اسحاقیه فیروزآبادی، امیراحسان ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1400 - شماره 69 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 58 تا 72 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانصنعت کاشی و سرامیکپویاشناسی سیستمشبیهسازی
-
3.
نویسنده : پوررضائیان، هاشم ؛ زارعی، علی ؛ نویسنده مسئول : نیک آیین، زینت ؛
مجله:علوم ورزش»تابستان 1400- شماره 42 رتبه B (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 11 تا 26 )
کلیدواژه ها:سبک رهبریرضایت مشتریانویژگیهای شخصیتیمدیرانباشگاهسبکهای رهبری مدیران
-
4.
نویسنده : Mohammadi، Maryam ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (18 صفحه - از 991 تا 1008 )
کلیدواژه ها:customer’s satisfactionmakingpurchase Fuzzy AHP Fuzzy VIKOR Multi Criteria Decision
-
5.
نویسنده : هدایت پور، پریا ؛ سهیلی، بهزاد ؛ نویسنده مسئول : منوچهری، جاسم ؛
مجله:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»پاییز 1399 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم (21 صفحه - از 157 تا 177 )
کلیدواژه ها:بازاریابیرضایت مشتریشبکههای اجتماعیفیسبوکمحصولات ورزشی
-
6.
نویسنده : صالحی زاد ماسوله، آرش ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (18 صفحه - از 180 تا 197 )
کلیدواژه ها: امنیترضایت مشتریفناوری های مالی (فین تک)فروشگاه های برخط B2C هزینه تراکنش
-
7.
نویسنده : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ غفاری فیضآبادی، جواد ؛ حسنزاده سرهنگی، نیما ؛ نویسنده مسئول : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 147 تا 168 )
کلیدواژه ها:رسانة اجتماعیقصد خرید مشتریتصویر قیمتیرضایت مشترینگرش مشتریمشتریقصد خریدخردهفروشیفروشگاه
-
8.
نویسنده : رحمانی، کاویان ؛ رضائی نور، جلال ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) رتبه A (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 61 تا 72 )
کلیدواژه ها:گردشگریرضایت مشتریانتودیم فازیصنعت رستوراندارینظریه چشمانداز
-
9.
نویسنده : بابایی میبدی، حمید ؛ نویسنده مسئول : علیرضایی، اسداله ؛
مجله:اقتصاد و بانکداری اسلامی»پاییز 1398 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 151 تا 172 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکرضایت مشتریانشعب بانک ملی سیرجان.
-
10.
نویسنده : بنی هاشمی، سیدعلی ؛ رجائی، زهرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 21 تا 41 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانارتباطات کلامیوفاداری مشتریاناحیاء خدمات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (4 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (2 مقاله)