پاییز 1395، سال یازدهم - شماره 32
-
نویسنده : دانشیان، مرجان ؛ نایب زاده، شهناز ؛ معین الدین، محمود ؛ اقبالی، اکرم ؛
(25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:تبلیغات شفاهیوفاداری به برندتجانس تصویر استفاده از برندتجانس تصویر استفاده کننده از برندتجانس شخصیت برند
-
نویسنده : نوروزی دریاکناری، نفیسه ؛ تقی پوریان، محمد جواد ؛ عطایی، سپیده ؛
(14 صفحه - از 27 تا 40 )
کلیدواژه ها:شکگراییانصافمسئولیت اجتماعیتبلیغات شفاهیحساسیت قیمتیانعطافپذیری به اطلاعات منفی
-
نویسنده : باقری بهروز، حسین ؛ دیندار فرکوش، فیروز ؛ گیوریان، حسن ؛
(14 صفحه - از 41 تا 54 )
کلیدواژه ها:تبادل اطلاعاتبازاریابی رابطهمندبانک ملتتبادل اجتماعی کیفیت رابطه
-
نویسنده : سلیمی فرد، خداکرم ؛ محمدی، معصومه ؛
(21 صفحه - از 55 تا 75 )
کلیدواژه ها:بانکداریبهبود عملکردمدیریت ارتباط با مشتریتحلیل سلسله مراتبی گروهی
-
نویسنده : مهری، سعید ؛ مهری، قدیره ؛ ایمانی، ملیحه ؛
(13 صفحه - از 77 تا 89 )
کلیدواژه ها:بازارگراییمشتریگرایینوآوری خدماترقیبگرایی
-
نویسنده : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ رحمانیان، عماد ؛
(12 صفحه - از 91 تا 102 )
کلیدواژه ها:صنایع غذاییتحلیل کیفیبازارگراییتبلیغات چاپیکدگذاری دادهها
-
نویسنده : خنده رو، نرگس ؛ صادقی، تورج ؛ ملک زاده، غلامرضا ؛
(17 صفحه - از 103 تا 119 )
کلیدواژه ها:عوامل کلیدی موفقیتمولفههای بازاریابیبازاریابی فناوریشرکتهای کوچک و متوسط فناوری محورمراکز رشد فناوری