بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 50 رتبه A (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : خمر، فریبا ؛ مهرانی، هرمز ؛ نویسنده مسئول : زنگانه، مهدی ؛
(19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:عدالت ادراک شدههیجانات مثبتهیجانات منفیرضایت پس از بازیابینیات پس از خرید
-
نویسنده : شهیدی، امیرحسین ؛ نویسنده مسئول : نایب زاده، شهناز ؛
(21 صفحه - از 21 تا 41 )
کلیدواژه ها:تجاوز به برندرفتار انطباقی مصرفکنندهبخشش برند
-
نویسنده : خزایی کوهپر، مصطفی ؛ علیخانی، رضیه ؛ کیاکجوری، داود ؛ نویسنده مسئول : تقی پوریان، محمد جواد ؛
(21 صفحه - از 43 تا 63 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیبازاریابی کارآفرینانهتکنیک دیمتلرویکرد آمیختهبازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی
-
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛
(13 صفحه - از 65 تا 77 )
کلیدواژه ها:وفاداریتصویر برندتناسب خودپندارهدلبستگی احساسی برند
-
نویسنده : زمانی دادانه، شاهو ؛ زارعی، علی ؛ نویسنده مسئول : اسمعیلی، محمدرضا ؛
(17 صفحه - از 79 تا 95 )
کلیدواژه ها:نگرشمسئولیت اجتماعیهواداران فوتبالاحساسات اخلاقیرفتار حمایتی از برند
-
نویسنده مسئول : اسگندری، کریم ؛ نویسنده : سلیمانپور، سهیلا ؛ عرفای جمشیدی، شادی ؛
(24 صفحه - از 97 تا 120 )
کلیدواژه ها:بازاریابی دهان به دهانویترینویترینگردی
-
نویسنده : برزگرلو، داریوش ؛ نویسنده مسئول : کاظمی، امیر ؛
(13 صفحه - از 121 تا 133 )
کلیدواژه ها:اولویتبندیچند فرهنگیخردهفروشیعوامل موثرپرامتی