پاییز 1393، سال نهم - شماره 24
-
نویسنده : غفاری آشتیانی، پیمان ؛ مظفری، امین ؛ آل مجتبی، زهرا ؛
(18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتوانایی ادراک شدهآگاهی از تحریمقصد مصرف کنندهقیمت ادراک شده
-
نویسنده : میاررستمی، مائده ؛ خیری، بهرام ؛
(30 صفحه - از 19 تا 48 )
کلیدواژه ها:الگوی ارتباطی خانوادهبسته بندی محصولترجیحات محصول (ناسالم و سالم) توسط کودکرفتار خرید والدین
-
نویسنده : محمدی پور، سیامک ؛ سیدی، سید مسعود ؛ استقلال، علی ؛ صمدی تیراندازی، رقیه ؛
(22 صفحه - از 49 تا 70 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکدستگاه پایانه فروش (POS)استفاده از دستگاه پایانه فروشکارت الکترونیکیشبکه شتاب
-
نویسنده : سید حسینی، سید محمد ؛ زمانی، فرزام ؛
(20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:توسعه محصول جدیدنوآوری محصولمدیریت محصولمدیریت چرخه حیات محصول
-
نویسنده : عباسی، جواد ؛ پور رضا، محمد ؛
(22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:مصرف منزلت گراسن شناختیآگاهی از نام و نشان تجاریحساسیت به قیمتمیانسالتحصیل کرده
-
نویسنده : شیدائی حبشی، اکبر ؛ فضل زاده، علی رضا ؛ فاریابی، محمد ؛
(26 صفحه - از 113 تا 138 )
کلیدواژه ها:شبکههای عصبی مصنوعیوفاداری مشتریبازاریابی رابطه مندبازاریابی حسیبازاریابی حمایتی
-
نویسنده : خالقی بایگی، مریم ؛ بنار، احد ؛ حبیبی راد، امین ؛
(17 صفحه - از 139 تا 155 )
کلیدواژه ها:عواملتحلیل عاملیاکتشافیمدیریت ارتباط با مشتریتاییدیشکست پروژه