پاییز 1392 - شماره 19
-
نویسنده : جابرانصاری، محمدرضا ؛ اسماعیل پور، سام ؛
(15 صفحه - از 9 تا 23 )
کلیدواژه ها:تصمیم خریدارزش ویژه برندکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شده
-
نویسنده : سنایی دشتی، ناصر ؛ کلاهی، مریم ؛ مرجانی، امیربابک ؛
(20 صفحه - از 25 تا 44 )
کلیدواژه ها:عملکرد کارکنانرفتار شهروندی سازمانی
-
نویسنده : حق شناس، فریده ؛ صفرزاده، حسین ؛ حاج ملاعلی، زهرا ؛
(21 صفحه - از 45 تا 65 )
کلیدواژه ها:ترجیح برنداهداف درونی و بیرونیتصمیم گیری خرید مصرف کنندهعوامل زمینه یی
-
نویسنده : هاشم زاده، غلامرضا ؛ نوروزنیا، یحیی ؛
(17 صفحه - از 67 تا 83 )
کلیدواژه ها:قیمتکیفیتخدماتصنعت خودروبرنداتوماسیون صنعتی
-
نویسنده : عباسی، جواد ؛ چینی ساز، شنتیا ؛
(17 صفحه - از 85 تا 101 )
کلیدواژه ها:اعتمادخیرخواهیمدیریت ثروتبانکداری اختصاصی
-
نویسنده : اسدی، اصغر ؛ کردلویی، حمیدرضا ؛ ابراهیمی، مهرنوش ؛
(26 صفحه - از 103 تا 128 )
کلیدواژه ها:بازده سهاماقلام تعهدیکیفیت سوداقلام تعهدی اختیاری و غیر اختیاریبورس اوراق بهادار بمبئی
-
نویسنده : رمزگویان، غلامعلی ؛ وهاب زاده، شادان ؛ فاطمی، سمیه ؛
(27 صفحه - از 129 تا 155 )
کلیدواژه ها:سیستمفناوری اطلاعاتاهمیتپروژهبرنامه ریزی منابع سازمان