پاییز 1401 - شماره 55 رتبه B (دانشگاه آزاد)
-
بررسی نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر خلق ارزش و تاثیر آن بر رفتار مشتری در مراکز درمانی دولتی شهر تهران
نویسنده : رحمتی، آناهیتا ؛ نویسنده مسئول : احمدی دانیالی، آرزو ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها: مراکز درمانی خلق ارزش رفتار مشتری بازاریابی رسانههای اجتماعی مشتری
-
مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی
نویسنده : افشار، غلامرضا ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ نویسنده مسئول : صالح اردستانی، عباس ؛
(19 صفحه - از 21 تا 39 )
کلیدواژه ها: نگرش نیت تمایل ارزش های فردی رفتار مشارکتی کاربران مدل رفتار کاربران تی متغیر
-
رتبه بندی فاکتورهای موثر بر انتخاب برند سبز در صنعت لوازم آرایش با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف
نویسنده : ظهیری، آزاده ؛ نویسنده مسئول : پیرزاد، علی ؛
(16 صفحه - از 40 تا 55 )
کلیدواژه ها: برند برندسازی سبز تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف محیط زیست محصول برند سبز محصولات سبز تکنیک تحلیل سلسلهمراتبی فازی پژوهش
-
اندازهگیری بلوغ مدیریت هزینه استراتژیک در صنایع مونتاژ (مطالعه: شرکت بزرگ مونتاژ لوازم خانگی در تهران)
نویسنده : حقیقت، سارا ؛ حری، محمدصادق ؛ نویسنده مسئول : جوانمرد، حبیب اله ؛
(19 صفحه - از 56 تا 74 )
کلیدواژه ها: مدیریت هزینه استراتژیک درجه سازگاری سنجش بلوغ صنایع مونتاژ بلوغ اطلاعات SCM تکامل
-
تأثیر بازاریابی دیجیتال بر وفاداری به برند با نقش واسطهای نوآوری محصول (مطالعه موردی: شرکت فرآوردههای لبنی مانیزان کرمانشاه)
نویسنده : موسوی فرد، سیدرضا ؛ نویسنده مسئول : حسنی، سید رضا ؛
(20 صفحه - از 75 تا 94 )
کلیدواژه ها: نوآوری محصول وفاداری به برند فرآوردههای لبنی بازاریابی دیجیتال وفاداری مشتریان پژوهش محصولات نوآورانه
-
تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور
نویسنده : خجسته خسرو، عطیه ؛ شادنوش، نصرت اله ؛ نویسنده مسئول : نژاد محمد نامقی، احسانه ؛
(16 صفحه - از 95 تا 110 )
کلیدواژه ها: پاسخگویی سازمانی سیستم اطلاعاتی بازاریابی مشتریگرایی استراتژی نو آوری مشتری اطلاعات بازار نوآوری
-
مدل سیستم داینامیکی زنجیره تامین صنعت فولاد با رویکرد تحقق اهداف اقتصادی
نویسنده : بشارتی زاده، رضا ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ نویسنده مسئول : رادفر، رضا ؛
(20 صفحه - از 111 تا 130 )
کلیدواژه ها: صنعت فولاد مدیریت زنجیره تامین زنجیره تامین ونسیم سیستم داینامیک فولاد زنجیره تأمین صنعت فولاد مدل
-
طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان
نویسنده : رضائی، یونس ؛ کردلویی، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛
(16 صفحه - از 131 تا 146 )
کلیدواژه ها: ویژگی شخصیتی خرید آنی آنلاین وبگردی لذت جوئی مدل شخصیت خرید آنی رفتار خرید آنی خرید آنی آنلاین
-
بررسی و رتبه بندی شاخصهای موثر بر مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار (BPR) به منظور ارتقا بهرهوری صنایع تولیدی با استفاده از روش FANP
نویسنده : ساعی، یاسر ؛
(17 صفحه - از 147 تا 163 )
کلیدواژه ها: منطق فازی بهرهوری فرایند تحلیل شبکه ای مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار فرآیند کسب و کار کارکنان BPR
-
راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکتهای دانشبنیان ایران
نویسنده : محمددوست، کاظم ؛ راه چمنی، احمد ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
(19 صفحه - از 164 تا 182 )
کلیدواژه ها: بازارگرایی مشتریگرایی آیندهگرایی رقیبگرایی نوآوریگرایی بازار دانش مدل اقتصاد دانش بنیان دانش بنیان رقابت اقتصاد پژوهش
-
بهینه سازی تقاضای بنزین ازطریق نظام قیمت گذاری و بهبود کارایی موتورخودروها (در چارچوب الگوی خودرگرسیونی با وقفههای توزیعی و مدل تصحیح خطا در دوره زمانی 1366 تا 1395)
نویسنده مسئول : شهبازی، محمدرضا ؛ نویسنده : جانمحمدی، امیر حسین ؛ صادقی شاهدانی، مهدی ؛
(16 صفحه - از 183 تا 198 )
کلیدواژه ها: نظام قیمت گذاری کارایی موتور خودروها تقاضای بنزین روش سری زمانی مصرف بنزین قیمت مصرف سوخت مدل کاهش مصرف سوخت انرژی قیمت بنزین
-
عوامل تاثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری
نویسنده : نعمت بخش آبکنار، فرزین ؛ صفرزاده، حسین ؛ نوربخش، سید کامران ؛ نویسنده مسئول : علیقلی، منصوره ؛
(20 صفحه - از 199 تا 218 )
کلیدواژه ها: بازاریابی فیلم مخاطب خاص فیلم هنری فیلم سینما هنری مخاطب سیاست تبلیغات فرهنگی
-
بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران)
نویسنده : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقایوسفی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
(18 صفحه - از 219 تا 236 )
کلیدواژه ها: تبلیغات نگرش اثربخشی بانک دی اطلاعات اثربخشی تبلیغات مخاطب فرضیه