-
1.
نویسنده : استیری، مهرداد ؛ دیواندری، علی ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 295 تا 314 )
کلیدواژه ها:بازارگراییبانک ملتبخش ها و سیستم های هماهنگپاسخ هوشمندرفتـار هوشمندبانکبازاراطلاعاتکارکنانشناسایی
-
2.
نویسنده : عطاران، جواد ؛ دیواندری، علی ؛ آدینف، حیات ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره چهارم - شماره 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:داراییهای مشهوددیدگاه منبع محورقابلیتهاداراییهای نامشهودمزیت
-
3.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ الهیاری، اشکان ؛ براری، مجتبی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 33 تا 52 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریتصویر برندارزش ویژه برندمدیریت راهبردی برندپیادهسازی راهبرد ایجاد برندشناساییراهبردیمدیریت راهبردیپیادهسازیتصورارزش ویژهارزشتصویر سازمانی
-
4.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛ عابدی، احسان ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی)»زمستان 1390 - شماره 43 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 53 تا 74 )
کلیدواژه ها:عواملمدل معادلات ساختاریبانکداری اینترنتیتصمیم خرید مشتریان اینترنتی
-
5.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ ناصرزاده، سید محمد رضا ؛ نویسنده مسئول : عابدی، احسان ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»بهار 1392 - شماره 14 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریﺑﺎﻧﻜﺪاری اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲﻛﻴﻔﻴﺖ ﺳﻴﺴﺘﻢﻫﺎی اراﺋﻪدﻫﻨﺪهی خدمات بانکداری اینترنتی
-
6.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ باقری، تینا ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»پاییز 1391 - شماره 17 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 145 تا 164 )
کلیدواژه ها:نوآوریصنعت بانکدارینظام نوآوری ملی
-
7.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛ الهیاری، اشکان ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:عناصر معنا بخش برندمدیریت استراتژیک برندمعنای برندارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتریشناخت برند
-
8.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ ترکاشوند، گلناز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 83 تا 96 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریانشرکت خدمات انفورماتیککیفیت خدمات پس از فروش
-
9.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ داودیان، امیرحسین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 79 تا 92 )
کلیدواژه ها:چشماندازآیندهپژوهیمدلهای طراحی چشماندازداستان شرکتابزار داستانگوییکارکنانطراحیداستانبـهبـاپژوهش
-
10.
نویسنده : طالقانی، غلامرضا ؛ دیواندری، علی ؛ شیرمحمدی، ملیکا ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1388 - شماره 16 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:بانکتعهد سازمانیعملکرد سازمانیحمایت ادراکشده از سوی سازمانکارکنانتعهدسازمانسـازمان