-
1.
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ میرزایی، غلامرضا علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 135 تا 146 )
کلیدواژه ها:ارزش دریافت شدهاستراتژی بخشبندی بازاربخشبندی بازارگروههای تولیدی ایران خودرو و سایپا
-
2.
نویسنده : امیرقاسم خانی، سمیه ؛ کاظمی، مهدی ؛ ملاحسینی، علی ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»اسفند 1395 - شماره 2 (21 صفحه - از 21 تا 41 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمسئولیت اجتماعی شرکتمدل های مسئولیت اجتماعیکارکنانمسئولیت اجتماعی شرکت هاکسب مزیت رقابتیسازمانمحیطجامعهتجارتتجاریاستاندارد
-
3.
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ تاج الدینی، فریده ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 187 تا 208 )
کلیدواژه ها:وفاداریارزش برندبرندهای لوکسکانالهای توزیعکرمانارزشتوزیعبرندهای لوکسوفاداری مصرفکنندگانخردهفروشیکانال توزیع
-
4.
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ جبارزاده کرباسی، بهرام ؛ عبدالزهرائی، محمدحسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1391 - شماره 67 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 227 تا 244 )
کلیدواژه ها:ایدئولوژی بنیادیچشم اندازارزشهای بنیادیاهداف بنیادیمدیرانAHPسازمانمدیریتاستراتژی
-
5.
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ جبارزاده کرباسی، بهرام ؛ کواک، عادل ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»پاییز 1390 - شماره 77 ISC (20 صفحه - از 129 تا 148 )
کلیدواژه ها:رضایتارتباطات کلامیوفاداریجریمه های سازمانیسازمان های خدماتیمشتریمشتریانرضایت مشتریجریمهسازماننارضایتی
-
6.
نویسنده : دلاوری، سجاد ؛ فرقانی، محمد علی ؛ ملاحسینی، علی ؛
مجله:تدبیر»مرداد 1388 - شماره 207 (7 صفحه - از 61 تا 67 )
-
7.
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ فرقانی، محمد علی ؛ مرادخانی، بریار ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 78 تا 95 )
کلیدواژه ها:عملکردقابلیت یادگیری سازمانیروشAHPشرکت های کوچک و متوسط (SME)شهرستان کرمانکارکنان
-
8.
نویسنده : فقیهی، ابوالفضل ؛ نویسنده مسئول : ملاحسینی، دکتر علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1400 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 124 تا 142 )
کلیدواژه ها:بحرانعملکرد مدیرانویژگیهای شخصیتی
-
9.
نویسنده : زینلی، سینا ؛ صفرنیا، حسن ؛ ملاحسینی، علی ؛
مجله:تدبیر»تیر 1392 - شماره 253 (6 صفحه - از 17 تا 22 )
-
10.
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ جبارزاده، بهرام ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1390 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهبازار خاکستریریسک ادراک شدهآگاهی قیمتریسکقیمتتمایل به خریدمصرفکنندگانارزش