-
1.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ فیض پور، محمد علی ؛ نادری بنی، محمود ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 22 تا 42 )
کلیدواژه ها:ایرانفناوریزیرساختزنجیره ارزشقابلیت عملیاتیشرکت صادراتیفناوری اطلاعاتITزیرساخت فناوری اطلاعاتتأثیر فناوری اطلاعات
-
2.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛ سلیمیان، حمیده ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتاعتمادحمایت دولتفواید ادراک شدهدرک سهولت استفادهبانک مجازی
-
3.
نویسنده : دشتی، مهدی ؛ صنایعی، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 17 تا 42 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیتجارت اجتماعیمدل محرک- ارگانیسم- پاسختمایل به تجارت اجتماعی
-
4.
نویسنده : حاتمی نسب، سید حسن ؛ صنایعی، علی ؛ امیری عقدایی، سید فتح الله ؛ کاظمی، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 205 تا 229 )
کلیدواژه ها:دلفیDEMATELبندر خشکحمل و نقل با چند وسیله نقلیهمناطق پشت ساحلیدیماتلDry PortDelphiتوسعهتوسعه
-
5.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 149 تا 168 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریرضايت مشتریفروشگاه زنجيره ایمشتریمشتریانوفاداریوفاداری مشتریانترجیح نام تجاریپژوهش
-
6.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ قاضی فرد، امیرمهدی ؛ سبحان منش، فریبرز ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1390 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 41 تا 70 )
کلیدواژه ها:روش دلفیفرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازیروش دلفی فازیفناوری شناسایی از طریق فرکانس های رادیویی (RFID )مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (ESCM)زنجیره تامیناطلاعاتRFIDفناوریتوسعهشناساییشرکت ایرانخودروعدد فازی مثلثیهزینه
-
7.
نویسنده : صالحی، سمیه ؛ صنایعی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 109 تا 128 )
کلیدواژه ها:بستهبندیبازاریابی عصبیتوجه بصریردیابی حرکات چشمتعداد دفعات تثبیت نگاهمحصولاطلاعاتبستهبندی محصولتکلیف
-
8.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ روحانی، سعید ؛ حاتمی، آزاده ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 45 تا 64 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریزمان انتظارتلفن بیمهادراک مشتریمدل ادراکی انتظار
-
9.
نویسنده : ترکستانی، محمد صالح ؛ صنایعی، علی ؛ عیسایی، محمدتقی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 77 تا 94 )
کلیدواژه ها:بیمه الکترونیکیپذیرش فناوریآمادگی سازمانیموفقیت بیمه اکترونیکی