-
1.
نویسنده : نیکو کار، غلامحسین ؛ دیواندری، علی ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 135 تا 151 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهاستراتژی بازاریابی اینترنتیبازار لوازم خانگیاطلاعاتاستراتژیبازاریابیرفتار مصرفکنندگاناینترنتیبازاریابی اینترنتی
-
2.
نویسنده : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ نوری، روح الله ؛ دارمی، هادی ؛ شریعتی، مسعود ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز و زمستان 1386، دوره پنجم - شماره 2 ISC (24 صفحه - از 63 تا 86 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکیاستانداردهای تجارت الکترونیکیآموزش تجارت الکترونیکی
-
3.
نویسنده : ساجدی فر، علی اصغر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ وحدت زاد، محمدحسین ؛ محمودی آذر، میثم ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»تابستان 1391 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 47 تا 68 )
کلیدواژه ها:مدل یابی معادلات ساختاریشرکت کارگزاریکیفیت خدمات الکترونیکاعتماد آنلاین
-
4.
نویسنده : رافائل آمیت ؛ کریستوف زوت ؛ مترجم : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ کرمی، مسعود ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1384 - شماره 15 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 118 تا 127 )
کلیدواژه ها:کسب و کار الکترونیکاطلاعاتارزششبکهزنجیره ارزشراهبردیکارآفرینینوآوریهزینه مبادلاتایجاد ارزش
-
5.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ فدایی نژاد، محمد اسماعیل ؛ نویسنده مسئول : جلیلیان، حسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 81 تا 105 )
کلیدواژه ها:بازار سرمایهنظریه دادهبنیادمحصول جدیدبازاریابی خدمات مالی
-
6.
نویسنده مسئول : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ نویسنده : یوسفی، علی ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1400 - شماره 26 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 117 تا 148 )
کلیدواژه ها:لوگوی تولیدکنندهانتخاب خرده فروشیاثر زمینهتئوری علامتدهیهـابرنـدهــابرنــدبــربـهبـااســت
-
7.
نویسنده : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ آقاجری، احسان ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1390- شماره 51 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 2 تا 15 )
-
8.
نویسنده : جندقی، غلامرضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ محسنین، شهریار ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ کیماسی، مسعود ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 116 تا 142 )
کلیدواژه ها:بانک ملتهمراه بانکمدیریت تجربه مشترینقشه سفر مشتریسفر برنامهریزیشدهمشتریمشتریانطراحی
-
9.
نویسنده : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ آقا زاده، هاشم ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1386 - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 83 تا 118 )
کلیدواژه ها:بازاریابی الکترونیکیاستراتژی های بازاریابیبازاریابی مبادله ایبازاریابی رابطه ایبازاریابی اطلاعاتیبازاریابی دانش محوراستراتژیبازاریابیاطلاعاتمشتریمشتریاناستراتژی بازاریابیتولید
-
10.
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ اسفیدانی، حمید ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره جدید - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 111 تا 125 )
کلیدواژه ها:شبکه های عصبیرفتار مصرف کنندهبازار لوازم خانگیراهبرد بازاریابی اینترنتیاطلاعاتبازاریابیراهبرد بازاریابیطراحی