-
1.
نویسنده : سید جوادین، سید رضا ؛ فیاضی، مرجان ؛ فارسی زاده، حسین ؛ نویسنده مسئول : بلوچی، حسین ؛
مجله:مطالعات رفتار سازمانی»زمستان 1393 - شماره 11 ISC (26 صفحه - از 89 تا 114 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیکیفیت خدماتمدل معادلات ساختاریسرمایه روانشناختی
-
2.
نویسنده مسئول : بهمنی، اکبر ؛ نویسنده : بلوچی، حسین ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 133 تا 163 )
کلیدواژه ها:ریسک ادراک شدهگوشیهای هوشمند بازار خاکسترینگرش نسبت به محصولات تقلبیمصرفبازار خاکسترینگرشتمایل به خریدمصرفکنندگان
-
3.
نویسنده : بلوچی، حسین ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ سرانی کجوری، سیاه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 59 تا 80 )
کلیدواژه ها:هویت برنداعتماد برندبشارت برندنیت خرید.بشارتاعتمادهویتتبلیغمشتریمصرفکنندهمشتریان
-
4.
نویسنده : سنجری نادر، بهزاد ؛ بلوچی، حسین ؛ نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 24 تا 47 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندبشارت برندجامعه برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی
-
5.
نویسنده : رستگار، عباس علی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ بلوچی، حسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 65 تا 82 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیهوش رقابتیهوش ساختاری – سازمانی
-
6.
نویسنده : سیدجوادین، سیدرضا ؛ فیاضی، مرجان ؛ بلوچی، حسین ؛
مجله:مدیریت دولتی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 277 تا 302 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیکیفیت خدماتمعادلات ساختاریسرمایه ی روان شناختیکارکنانکیفیت خدمات ارائهشده به مشتریانسرمایة روانشناختیپژوهشکیفیت خدمات ارائهشده به مشتری
-
7.
نویسنده : بلوچی، حسین ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 43 تا 65 )
کلیدواژه ها:تحلیل مسیرنیت بازدیدتازگی طلبیتنوع طلبیمدل معادله های ساختاریگردشگرانطلبیتازگیمقصدپژوهش
-
8.
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ فیاضی، مرجان ؛ بلوچی، حسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1394، دوره پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 97 تا 124 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیکیفیت خدمات ارائه شده به مشتریانضریب همبستگی کانونیکارکنانکیفیت خدماتتعهد عاطفیتعهد مستمرهمبستگی کانونیپژوهش
-
9.
نویسنده : بلوچی، حسین ؛ غریب، ایمان ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 106 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 103 تا 126 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانخدمات بانکیتحلیل اهمیت عملکردکسبوکار کوچک و متوسط
-
10.
نویسنده : بلوچی، حسین ؛ رستگار، عباسعلی ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»تابستان 1394 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 66 تا 83 )
کلیدواژه ها:بدبینیمدلسازی ساختاری تفسیریبدبینی سازمانیفراترکیبگلوله برفی