-
1.
نویسنده مسئول : شادی وند، اعظم ؛ نویسنده : ازمشا، طاهره ؛ مهدی پور، عبدالرحمن ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1398 - شماره 37 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 117 تا 128 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژۀ برندآمیختۀ بازاریابیمقایسۀ برندوفاداری به برند
-
2.
نویسنده مسئول : بنسبردی، علی ؛ نویسنده : خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1399 - شماره 44 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 9 تا 21 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندگسترش برندهویت تیمی هوادار
-
3.
نویسنده مسئول : منظمی، امیرحسین ؛ نویسنده : آقایی، نجف ؛ رومیانی، مراد ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 50 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 819 تا 848 )
کلیدواژه ها:برندارزش ویژه برندوفاداری تماشاگراناصالت برندباشگاه والیبال بانک سرمایه
-
4.
نویسنده مسئول : ناظمی، علی ؛ نویسنده : احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ امیری، مجتبی ؛
مجله:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1015 تا 1034 )
کلیدواژه ها:برندسازیلیگ برتر فوتبالارزش ویژۀ برندپیشنیازهانظریۀ دادهبنیاد کلاسیک
-
5.
نویسنده مسئول : فتحیان، روح الله ؛ نویسنده : الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهار 1399 - شماره 48 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 161 تا 180 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتشبکههای اجتماعیارزش ویژه برندکالاهای ورزشیورزشکاران مشهور
-
6.
نویسنده مسئول : کوزه گر کالجی، لطفعلی ؛ نویسنده : اقایی، پرویز ؛ دلالت، مراد ؛ محمدی، حیدر ؛
مجله:گردشگری و توسعه»زمستان 1399، شماره 25 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 125 تا 138 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریبانهارزش ویژه برندوفاداری گردشگران
-
7.
نویسنده : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ قزوینی، هادی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعملکرد برندسیستم خبره فازیجایگاه برندشرمندگی برند مصرف کنندههم خوانی شخصیت برند و مشتریفازیبهبود عملکردبازارBrandعدد فازی مثلثیپژوهشمشتریان