-
1.
Corresponding Author : رحیمیان، سمانه ؛ Writer : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 523 to 547 )
Keywords:صنعت هتلداریتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریhoteling industrycustomer experience managementcustomer experienceهتلمشتریانمشـتری
-
2.
Writer : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 Ranking ب (Ministry of Science (26 page(s) - From 23 to 48 )
Keywords:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهیcustomer experience managementCustomer JourneyB2B Marketservice experiencemaritime transportation
-
3.
Writer : بودلایی، حسن ؛ شهیدی، عالمه ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 1 to 22 )
-
4.
Writer : بدیعی، فرناز ؛ دیده خانی، حسین ؛ سمیعی، روح اله ؛ Corresponding Author : مهرانی، هرمز ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 48 to 73 )
Keywords:فراترکیببازی وارسازینسل وای (Y)مدیریت تجربه مشتریcustomer experience managementgeneration YMeta synthesisGamification
-
5.
Corresponding Author : رحیمیان، سمانه ؛ Writer : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 13 to 39 )
Keywords:هتلداریرسانههای اجتماعیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریsocial mediahotel industrycustomer experiencecustomer experience managementاطلاعاتهتلمشتریاننقش رسانههای اجتماعی
-
6.
Corresponding Author : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ Writer : ناصحی فر، وحید ؛ محمدیان، محمود ؛ کیایی، مهدی ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 23 to 43 )
Keywords:رضایت مشتریصنعت خودروتحلیل مضمونمدیریت تجربه مشتریمدل مدیریت تجربه مشتریKeywords: Customer experience managementCustomer experience management modelcustomer satisfactionThematic Analysisautomotive industryمدیرانمدلصنعت خودرو ایرانمضمونپژوهش
-
7.
Corresponding Author : جامی پور، مونا ؛ Writer : طالاری، محمد ؛ بهادری، مهناز ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 46 to 67 )
Keywords:رسانههای اجتماعیتجربه مشتریتجارت اجتماعیمدیریت تجربه مشتریCustomer Experience Management (CEM)customer experienceSocial commercesocial media
-
8.
Writer : جندقی، غلامرضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ محسنین، شهریار ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ کیماسی، مسعود ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 116 to 142 )
Keywords:بانک ملتهمراه بانکنقشه سفر مشتریسفر برنامهریزیشدهمدیریت تجربه مشتریcustomer experience managementCustomer journey mappingPlanned journeyMellat Bankmobile bankمشتریمشتریانطراحی
-
9.
Writer : ابدی، مریم ؛ خورشیدی، عباس ؛ Corresponding Author : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
Journal:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1401، شماره 40 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 47 to 72 )
Keywords:بانک های تجاریمدیریت تجربه مشتریصنعت بانکداری موبایلیmobile banking industrycustomer experience managementCommercial banks
-
10.
Writer : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیع زاده، علی ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 40 to 52 )
Keywords:صنعت بانکداریعوامل ادراکیمدیریت تجربه مشتریعوامل انتظاریعوامل مراقبتی