موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 5 |
حسابداری 3 |
علوم تربیتی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 9 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 5 |
علمی-ترویجی 2 |
-
1.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ قادری نوشهر، سمیه ؛
مجله:آموزش عالی ایران»زمستان 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 39 تا 61 )
کلیدواژه ها:وفاداریرضایت مندیکیفیت ادراکیتبلیغات کلامیتصویر ذهنی دانشگاه
-
2.
نویسنده : فروغی، داریوش ؛ احمدینژاد، مصطفی ؛
مجله:تحقیقات حسابداری و حسابرسی»تابستان 1391 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 23 تا 47 )
کلیدواژه ها:عدم اطمینانهای محیطیسودهای مدیریت نشدهتعهّدات واقعیتعهّدات مورد انتظاراقلام تعهّدی اختیاری
-
3.
نویسنده : حسینی، حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره چهارم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:قصد استفادهریسک ادراکیادراک از مفید بودن: بانکداری اینترنتیادراک از سهولت استفاده
-
4.
نویسنده : مقدم، عبدالکریم ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ جوانمردی، سلطان ؛
مجله:پژوهش های تجربی حسابداری»بهار 1391 - شماره 3 ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:اقلام تعهدیاقلام تعهدی اختیاریکیفیت گزارشگری مالیمجذور اقلام تعهدی اختیاریبورس اوراق بهادار تهران
-
5.
نویسنده : فروغی، داریوش ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛
مجله:حسابرس»فروردین و اردیبهشت 1390 - شماره 52 (2 صفحه - از 90 تا 91 )
-
6.
نویسنده : امینی، محمد تقی ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ رضائی، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1390 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 111 تا 130 )
کلیدواژه ها:ارزشواسطهروابط راهبردیعملکرد نام تجاریاعتماد و تعهد به نام تجارینام تجاریاطلاعاتارزش ویژه نام تجاریمشتری
-
7.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ قادری، سمیه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 42 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 88 تا 97 )
کلیدواژه ها:كيفيت خدماتسروكوالسروپرفرضايتمندي مشتريانمشتریمشتریانرضایتمندی مشتریبانک تجارترضایتمندی مشتریانبانکخدماترضایت
-
8.
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ فروزنده دهکردی، لطف اله ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:بانکداری اینترنتیمدل یابی معادلات ساختاریریسک ادراکی[ادراک از] مفید بودن[ادراک از] سهولتکاربردبانکپذیرش بانکداری اینترنتیمشتریانمدلادراک
-
9.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1387 - شماره 33 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 42 تا 51 )
کلیدواژه ها:مشتریارزش ویژه نام تجارینام تجاریرضایتمندی مشتریوفاداریرضایت