موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 50 |
اقتصاد 6 |
علوم اجتماعی 5 |
میان رشته ای 4 |
علوم تربیتی 3 |
جغرافیا 2 |
روانشناسی 2 |
حوزه سلامت 1 |
تربیت بدنی 1 |
علوم سیاسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 75 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 28 |
علمی-پژوهشی 25 |
د 3 |
ج 2 |
الف 2 |
علمی-ترویجی 1 |
-
31.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فیض، داوود ؛ اسدی، محمد ؛
مجله:جهانی رسانه»بهار و تابستان 1397 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 43 تا 65 )
کلیدواژه ها:صنعت فرهنگیبازاریابی انیمیشنورود به بازار بین المللی
-
32.
نویسنده : رستمی، محمدرضا ؛ فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ رستگار، عباسعلی ؛ ملکی مینباش رزگاه، مرتضی ؛
مجله:مدیریت اسلامی»تابستان 1397 - شماره 103 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 11 تا 40 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیبرندسازی اسلامیتقاضای بازارهای اسلامیوسعت کاربرد برند اسلامی
-
33.
نویسنده : کهیاری حقیقت، امین ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 71 تا 89 )
کلیدواژه ها:صنعت غذاییافول برندافول کیفی و کمّی برنداحیای برند
-
34.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ سیاه سرانی کجوری، محمدعلی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1397 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 109 تا 136 )
کلیدواژه ها:سبک زندگیدرخت تصمیمبازگشت گردشگرانگردشگری آبگرم
-
35.
نویسنده : کهیاری حقیقت، امین ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 134 تا 145 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعملکرد برندمسئولیت اجتماعی شرکت
-
36.
نویسنده : رستمی، محمدرضا ؛ فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ رستگار، عباسعلی ؛ ملکی مین باش زرگاه، مرتضی ؛
مجله:راهبرد اجتماعی فرهنگی»بهار 1397 - شماره 26 رتبه د (وزارت علوم (26 صفحه - از 125 تا 150 )
کلیدواژه ها:اسلامجمهوری اسلامی ایرانبرندبازاریابی اسلامیبرندسازی اسلامی
-
37.
نویسنده : ملکی مین باش زرگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم ؛ نویسنده مسئول : اسدزاده، محبوبه ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) رتبه B (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 249 تا 257 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات از طریق پیام کوتاه
-
38.
نویسنده : فیض، داود ؛ موتمنی، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 13 تا 29 )
کلیدواژه ها:نوآوری بازاریابیرقابت پذیری برندفرصت طلبی فناورانهبرنامه راهبردی صنعت غذایی
-
39.
نویسنده : فیض، داود ؛ میرمحمدی، سید محمد ؛ زارعی، عظیم ؛ ایزدخواه، محمد مهدی ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1396 - شماره 52 رتبه د (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 121 تا 136 )
کلیدواژه ها:صادراتترفیعرویش نظریهمدلسازی ساختاری تفسیریبرند ملی
-
40.
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛ نویسنده : سیاه سرانی کجوری، محمد علی ؛
مجله:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»پاییز 1396 - شماره 7 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 147 تا 172 )
کلیدواژه ها:خوشهبندیدرخت تصمیممحصولات ارگانیکمشتریان سالمندقواعد اگر-آنگاهبـهخوشـهپژوهشمصرف