موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 34 |
اقتصاد 3 |
حسابداری 2 |
هنر و معماری 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 40 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 14 |
ب 10 |
الف 5 |
-
1.
نویسنده : رهبری پاک، ناهید ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (46 صفحه - از 99 تا 144 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهکلیدواژه: تنفر از برندتغییر برندانتقامجویی از برندبرنـدبـهبرنــدتنفرتنفـر از برنـدبــهبـاهـا
-
2.
نویسنده : راغبی، محمد ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:سرمایه رابطه ایجهتگیری بازارجهتگیری یادگیریجهتگیری کارآفرینیتمرکز استراتژیکشرکتهای خانوادگی و غیرخانوادگی
-
3.
نویسنده : گل بو، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1401- شماره 51 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 127 تا 147 )
کلیدواژه ها:عدم اطمینان محیطیانعطافپذیری راهبردیRational Decision MakingStrategic ForesightEnvironmental uncertaintyتصمیمگیری عقلاییآیندهنگری راهبردیشرکتهای دانشبنیان شهر تهرانKnowledge-Based Companies in TehranStrategic Flexibility
-
4.
نویسنده : جوان حصارشنه، افسانه ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»تابستان 1401- شماره 10 (17 صفحه - از 196 تا 212 )
کلیدواژه ها:نگرش رفتارینگرش شناختیراهبردهای تبلیغات تلویزیونینگرش احساسمصرفکنندگان زن
-
5.
نویسنده : کاظمی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1401 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 62 تا 82 )
کلیدواژه ها:هویت جهانیخصومتقوم گراییکیفیت ادراک شده برندتمایل به خرید مصرف کنندگانبرند ایرانی لوازم خانگی
-
6.
نویسنده : مولایی، اکبر ؛ کاظمی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1401- شماره 49 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 145 تا 163 )
کلیدواژه ها:عملکرد صادراتنوآوری سازمانینوآوری فناورانه رادیکالی و گستردهعملکرد صادراتینوآورینوآوری فناورانهتحول گرانوآوری فنی
-
7.
نویسنده : شریفی، زینب ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»زمستان 1400- شماره 8 (16 صفحه - از 333 تا 348 )
کلیدواژه ها:قصد خریدارزش درک شدههویت اجتماعیفعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعیرضایتمندی مصرفکنندگان
-
8.
نویسنده : عابدینی، حسن ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1400 - شماره 10 (16 صفحه - از 65 تا 80 )
کلیدواژه ها:نوآوریعملکردبهره برداریاکتشافدوسوتوانیسازمانعملکرد سازمانیدوسوتوانی سازمانیمحصول
-
9.
نویسنده : عابدینی، حسن ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»تابستان 1400 - شماره 9 (10 صفحه - از 581 تا 590 )
کلیدواژه ها:عملکردبهره برداریاکتشافدوسوتوانی استراتژیکنوآوری محصول و خدماتسازمانی
-
10.
نویسنده : بهمنی، احمد ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1400 - شماره 26 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 85 تا 115 )
کلیدواژه ها:شبکه اجتماعیشخصیت داستانیتبلیغات بین المللیعجینشدگی مصرف کنندهکـهداسـتانتبلیغهـااســتبـاکــه