موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 31 |
علوم اجتماعی 4 |
علوم تربیتی 3 |
حسابداری 1 |
جغرافیا 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 41 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 18 |
ب 16 |
ج 2 |
علمی-ترویجی 2 |
الف 1 |
-
21.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ما ه آورپور، فهیمه ؛
مجله:گردشگری شهری»بهار 1396، دوره چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 71 تا 86 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مقصدشهرت مقصد گردشگریتصویر ذهنی مقصدارزیابی احساسیادراک شناختی
-
22.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ پزشکی نجف آبادی، فرشته ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 375 تا 394 )
کلیدواژه ها:تحلیل خوشه ایتحلیل عاملی تاییدیبخش بندیسبک زندگی مرتبط با تغذیه
-
23.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ماه آور پور، فهیمه ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 26 تا 55 )
کلیدواژه ها:تبلیغات توصیه ایشهرت شرکتشهرت برندمسئولیتپذیری اقتصادی شرکتاعتماد به تخصصورتوصیهای
-
24.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ محمد نبی، زهره ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 445 تا 462 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژة برندتعمیم نام تجاریشخصیت نامتجارینگرش مصرفکنندهنام تجاریمصرفکنندهتداعیهای نام تجاریرفتار مصرفکننده
-
25.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ضرابخانه، فرزانه ؛
مجله:مطالعات و پژوهش های شهری و منطقه ای»بهار 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 193 تا 216 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریارزش ویژه برند مقصدبرند مقصدعوامل موثر بر ارزش ویژه برند
-
26.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ محمد نبی، زهره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 165 تا 182 )
کلیدواژه ها:تناسبرفتار مصرف کنندهتعمیم نام تجاریکیفیت نام تجاری مادرتبلیغات ادراک شدهنام تجاریمصرفکنندگاننام تجاری مادر
-
27.
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛ جلیلیان، نگار ؛ نوری، ابوالفضل ؛
مجله:نامه آموزش عالی»پاییز 1393 - شماره 27 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 115 تا 139 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیفرآیند تحلیل سلسله مراتبیاساتید دانشگاهویکورنظریه فازیفازیدانشگاه یزداساتیدمدیریتآموزش
-
28.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نویسنده مسئول : ابراهیم پور، مهسا ؛
مجله:مدیریت نوآوری»پاییز 1393 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 121 تا 144 )
کلیدواژه ها:مدل کانوتاپسیستلفن همراهگسترش عملکرد کیفیترضایت مندی مشتریتوسعة محصول جدید
-
29.
نویسنده : حدادیان، سیما ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:همخلقی ارزشرفتار همخلقی ارزش مشتریقابليت مشتری مداریقابليت خدمات -رسانی
-
30.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ آبی کاری، معصومه ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 19 تا 32 )