تابستان 1395 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ نرگسیان، عباس ؛ ابراهیم زاده، مهدی ؛
(25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها: برند اسم برند اسم محصول نمادهای آوایی
-
بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ماه آور پور، فهیمه ؛
(30 صفحه - از 26 تا 55 )
کلیدواژه ها: تبلیغات توصیه ای شهرت شرکت شهرت برند مسئولیتپذیری اقتصادی شرکت اعتماد به تخصص
-
پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند
نویسنده : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قهرمانی، آمنه ؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
(28 صفحه - از 56 تا 83 )
کلیدواژه ها: وفاداری به برند اعتماد به برند رسانه اجتماعی جامعه ی برند فعالیت های خلق ارزش
-
تاثیر شرایط اطمینان و عدماطمینان در انتخاب برند تقلیدی (مطالعه موردی مشتریان داروخانه های شبانه روزی)
نویسنده : موسوی، سید نجم الدین ؛ قلی پور، زهرا ؛
(12 صفحه - از 84 تا 95 )
کلیدواژه ها: برند تقلیدی شرایط اطمینان و عدماطمینان ذهنیت رایطهگرا یی و ویژگیگرا
-
تاثیر آگاهی از برند بر هویت برند فروشگاهی (مورد مطالعه فروشگاههای زنجیرهای رفاه شهر کرمان)
نویسنده : سلطانی نژاد، نیما ؛ نوروزی، حسین ؛
(17 صفحه - از 96 تا 112 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری ارزش ادراک شده آگاهی از برند ریسک کارکردی برند فروشگاهی
-
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی
نویسنده : سلیمی فرد، خداکرم ؛ پوردهقان، عادل ؛
(27 صفحه - از 113 تا 139 )
کلیدواژه ها: بازاریابی عوامل فردی تبلیغات موبایلی تحلیل سلسلهمراتبی فازی عوامل مربوط به پیام عوامل مربوط به محیط اجتماعی