تابستان 1395 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ نرگسیان، عباس ؛ ابراهیم زاده، مهدی ؛
(25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:برنداسم برنداسم محصولنمادهای آواییاسماییزبان فارسی
-
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ماه آور پور، فهیمه ؛
(30 صفحه - از 26 تا 55 )
کلیدواژه ها:تبلیغات توصیه ایشهرت شرکتشهرت برندمسئولیتپذیری اقتصادی شرکتاعتماد به تخصصورتوصیهای
-
نویسنده : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قهرمانی، آمنه ؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
(28 صفحه - از 56 تا 83 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیجامعه ی برندفعالیت های خلق ارزشجامهرسانهی اجتماعیوفاداریشبکههای اجتماعیپژوهشفرضیهفعالیتهای خلق ارزش
-
نویسنده : سلطانی نژاد، نیما ؛ نوروزی، حسین ؛
(17 صفحه - از 96 تا 112 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهآگاهی از برندریسک کارکردیبرند فروشگاهیهویتمصرف
-
نویسنده : سلیمی فرد، خداکرم ؛ پوردهقان، عادل ؛
(27 صفحه - از 113 تا 139 )
کلیدواژه ها:بازاریابیعوامل فردیتبلیغات موبایلیتحلیل سلسلهمراتبی فازیعوامل مربوط به پیامعوامل مربوط به محیط اجتماعینگرش نسبت به تبلیغات موبایلی