موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 26 |
علوم تربیتی 1 |
جغرافیا 1 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 30 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 16 |
الف 6 |
علمی-پژوهشی 6 |
د 1 |
-
21.
نویسنده : جلالزاده، سیدرضا ؛ کاظمی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1397، دوره بیست و دوم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 105 تا 134 )
کلیدواژه ها:دلفیعملکرد برندارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریارزش ویژه رابطه مشتری
-
22.
نویسنده : احقر بازرگان، نگین ؛ تیموری، هادی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 147 تا 161 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتوفاداریابعاد شخصیتیتبلیغات توصیهای
-
23.
نویسنده : کاظمی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛ رفیعی، هاجر ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1396 - شماره 53 رتبه د (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 191 تا 208 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات ادراک شدهتوسعه برندتناسب ادراک شدهبرند مادردسترسی ادراک شده
-
24.
نویسنده : احقر بازرگان، نگین ؛ صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:ویژگی شخصیتیخرید الکترونیکیخریدار الکترونیکیفروشگاه برخطمدل پذیرش فناویتمایل به خرید الکترونیکیخریـدخریداراناینترنت
-
25.
نویسنده : انصاری، آذرنوش ؛ صنایعی، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1395 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 65 تا 87 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات الکترونیکخدمات بانکداری الکترونیکمدیریت تجربه مشتریتداوم استفاده
-
26.
نویسنده : امیری عقدائی، سیدفتح اله ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ العجی، حسان ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره جدید - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 107 تا 124 )
کلیدواژه ها:شهر قمتصویر مقصد گردشگریرضایت گردشگرتوسعه گردشگری مذهبی
-
27.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ انصاری، آذرنوش ؛ شفیعی، هورناز ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 89 تا 105 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکیارزش درک شدهتمایل به استفادهکیفیت خدمات اینترنتیکیفیت سایت
-
28.
نویسنده : طوطیان اصفهانی، محمد ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 179 تا 200 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمشتری مداریبازار محوریکیفیت درک شدهمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریمشتریمحوریمشتریان
-
29.
نویسنده : انصاری، آذرنوش ؛ کتابی، نصیر ؛ صابر، زینب ؛ تیموری، هادی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 211 تا 223 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریتمایل مشتری به تغییر برندتنوع طلبی مشتریاندرگیری در قصد خریدمشتریرضایتوفاداریمشتریان
-
30.
نویسنده : حمیدی پور، شیوا ؛ شائمی، علی ؛ تیموری، هادی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 73 تا 86 )
کلیدواژه ها:یادگیری سازمانیبازاریابی کارآفرینانهآمیخته بازاریابی کارآفرینانهکارآفرینیکارکنانبازارشرکت گاز اصفهانابعاد آمیخته بازاریابی