کلیدواژه تبلیغات دهان به دهان / (83 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده مسئول : بنار، نوشین ؛ نویسنده : بیرامی جغناب، لیلا ؛ گوهررستمی، حمیدرضا ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1398 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 25 تا 37 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابی سبزوفاداری به برندعشق به برندتبلیغات دهان به دهان
-
52.
نویسنده مسئول : یاری، مهدی ؛ نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (14 صفحه - از 4740 تا 4753 )
کلیدواژه ها:بازار سهامتبلیغات دهان به دهانتبلیغات اثربخش
-
53.
نویسنده : متین نژاد، علی ؛ اخلاصمند فرد، شیما ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره چهارم- شماره 4 (جلد اول) (9 صفحه - از 175 تا 183 )
کلیدواژه ها:تعهدتصویر برندآگاهی برندتبلیغات دهان به دهانفعالیت های بازاریابی شبکه اجتماعیبازاریابی شبکه اجتماعیمشتریانفعالیتبازاریابی رسانههای اجتماعیتصویر
-
54.
نویسنده : نظری، شهرام ؛ صمدی، نشمین ؛ دیوکان، بهزاد ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1397 - شماره 27 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 11 تا 20 )
کلیدواژه ها:قصد خریدتبلیغات دهان به دهاندلبستگی تیمیتصویر حامی
-
55.
نویسنده مسئول : فیض، داود ؛ نویسنده : زارعی، عظیم ؛ عبدالهی، رضا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»تابستان 1397 - شماره 15 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 114 تا 130 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیقصد خریدتبلیغات دهانبهدهاننگرش نسبت به سودمندی اطلاعات
-
56.
نویسنده : پورسعید، محمد مهدی ؛ برزگرپور، محبوبه ؛
مجله:جغرافیا و توسعه فضای شهری»بهار و تابستان 1397 - شماره 11 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 243 تا 259 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهانبرندسازی مقصدبرندسازی مکانپیچیدگی برند مکانساکنان و گردشگران داخلی شهرکرمان
-
57.
نویسنده : محمدی، سردار ؛ قاسمی سیانی، مجتبی ؛
مجله:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»بهار و تابستان 1397 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهانحامیمالیصداقت درک شده حامی مالیوفاداری به تیمتیم فوتبال پرسپولیس
-
58.
نویسنده : کردلو، حسین ؛ الهی، علیرضا ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1397 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 77 تا 87 )
کلیدواژه ها:خدمات ورزشیتبلیغات دهان به دهاناستانداردسازی ابزار
-
59.
نویسنده : کاتوزیان، یاسمن ؛ میرخلیل زاده، امین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1396(کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید ) (6 صفحه - از 161 تا 166 )
کلیدواژه ها:قصد خریدتبلیغات دهان به دهانمدیریت eWOMاهمیت eWOMاطلاعاتمشتریالکترونیکیمشتریانبازاریابیeWOMمحصول
-
60.
نویسنده : حکیمی، ایمان ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 رتبه C (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 105 تا 120 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندهویت برندعشق به برندتبلیغات دهان به دهانارزش کارکردیارزش لذتطلبانه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (20 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (4 مقاله)
- همایش بین المللی (3 مقاله)