کلیدواژه تبلیغات دهان به دهان / (83 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده مسئول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ نویسنده : باقری، مسلم ؛ پاکدلیان، آمنه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1398 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 241 تا 267 )
کلیدواژه ها:اعتمادصنعت هتلداریشهر شیرازارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریتبلیغات دهانبهدهانگردشگریهتلارزش ویژهاعتماد گردشگر
-
42.
نویسنده : الهی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : فتحی، فرهاد ؛
مجله:پژوهش در مدیریت ورزشی»زمستان 1398، سال هشتم - شماره 10 (29 صفحه - از 49 تا 77 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیتماشاگران ورزشیتبلیغات دهان به دهانحضور مجددکیفیت تیمی
-
43.
نویسنده : مجدم، کوثر ؛ محمدی، سارا ؛ نویسنده مسئول : نداف، مهدی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 115 تا 136 )
کلیدواژه ها:اعتمادرفتارمصرفکنندهخریداینترنتیUTAUT2تبلیغات دهانبهدهان.مشتریانخرید اینترنتیUTAUTپژوهشرفتار خرید مشتریان
-
44.
نویسنده مسئول : پارسانژاد، مجمدرضا ؛ نویسنده : خوش لهجه صدق، مجتبی ؛ گنج خانی، میلاد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 151 تا 170 )
کلیدواژه ها:مدل PADبازیهای موبایلترجیحات بازیکنانتبلیغات دهانبهدهانتبلیغاتکاربرانWOMتحلیل حساسیترضایتبازدید
-
45.
نویسنده : طهماسبی روشن، ندا ؛ میر فخرالدینی، سید حیدر ؛ میر غفوری، سید حبیب الله ؛ نویسنده مسئول : مروتی شریف آبادی، علی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1398، شماره 98 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 7 تا 29 )
کلیدواژه ها:عملکردپایداریتبلیغاتدهان به دهانرضایت مشتریانوفاداری مشتریانمدیریت زنجیره تامین پایدار
-
46.
نویسنده مسئول : صادق وزیری، فراز ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ طیب زاده، مهدی ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 164 تا 198 )
کلیدواژه ها:وفاداریشخصیت برندعشق به برندتبلیغات دهانبهدهانبرنـدبرنــدبـههـا
-
47.
نویسنده : خداپرست، سیاوش ؛ رضایی صوفی، مرتضی ؛ کاظمی، مریم ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1398 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 29 تا 40 )
کلیدواژه ها:ورزشکارتبلیغات دهان به دهانتمایل حضورباشگاه های والیبال
-
48.
نویسنده مسئول : تقی پوریان، محمد جواد ؛ نویسنده : آشتیانی، ندا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1398، سال چهاردهم - شماره 42 رتبه C (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 43 تا 56 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهانعلاقه به برنداتصال به برنداشتیاق به برندنیت تغییر
-
49.
نویسنده : شیرمحمدی، یزدان ؛ عابدی، فرزانه ؛
مجله:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»بهار 1398، سال یازدهم - شماره 2 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (22 صفحه - از 99 تا 120 )
کلیدواژه ها:تمایلات رفتاریتبلیغات دهان به دهانمشارکت مخاطبتبلیغات در رسانههای اجتماعیتصویر شناختی و احساسی
-
50.
نویسنده : ایزدی، بهزاد ؛ قائدی، علی ؛ قاسمی سیانی، مجتبی ؛ حیدری، محسن ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1398 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 173 تا 196 )
کلیدواژه ها:کیفیت رابطهتبلیغات دهان به دهاناینستاگرامپرسپولیسقصد حضور
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (20 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (4 مقاله)
- همایش بین المللی (3 مقاله)