کلیدواژه تبلیغات دهان به دهان / (83 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : کریمی راد، سهیل ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 29 (16 صفحه - از 305 تا 320 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتتبلیغات دهان به دهاناستراتژی شرکتها
-
22.
نویسنده : شکرچی زاده، زهرا ؛ حکیم فعال اصفهانی، لعیا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1400، دوره هفتم - شماره 4 (21 صفحه - از 132 تا 152 )
کلیدواژه ها:مشارکتوفاداریدرگیری ذهنیتبلیغات دهان به دهانمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
-
23.
نویسنده مسئول : سروری لاله، هما ؛ نویسنده : موسوی، سید سیامک ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 4 (32 صفحه - از 354 تا 385 )
کلیدواژه ها:گردشگریقابلیت های ادراک شده تجارت الکترونیکرفتار مصرف پایدارتبلیغات دهان به دهان در شبکه های اجتماعیترس از شیوع بیماری کروناتجارت الکترونیکمصرفشیوع بیماری کرونااطلاعاتتبلیغات دهانبهدهانمحیط زیست
-
24.
نویسنده : جان نثار احمدی، هدی ؛ نویسنده مسئول : قادری تربتی، حامد ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت رتبه ملی (14 صفحه - از 430 تا 443 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهان وفاداری شهرت سازمان مشتری مدل یابی معادلات ساختاری
-
25.
تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی
نویسنده : عباس زاده، محمدرضا ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:رسانه»پاییز 1400 - شماره 124 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها:رسانه های اجتماعیتئوری داده بنیادتبلیغات دهان به دهانتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیروابط بین فردی برخط
-
26.
نویسنده مسئول : پورکیانی، محمد ؛ نویسنده : برومند، محمدرضا ؛ افروزه، علی ؛ افروزه، محمد صادق ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1400 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 33 تا 44 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهانقدرت برنداشگاههای بدنسازیخلق تجربه محرکهای حسی
-
27.
نویسنده مسئول : زاده گرگان، محمد ؛ نویسنده : زاده گرگان، ندا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 73 (جلد دوازدهم) (23 صفحه - از 179 تا 201 )
کلیدواژه ها:خودباوریغوطه وری در مقصداقتصادی بودن سفرتجربه کاری مناسبخشنودی گردشگردرخشندگی برند شهرتبلیغات دهان به دهان
-
28.
نویسنده : فضلی، سیدهادی ؛ حمدی، کریم ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»تابستان 1400 - شماره 84 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (11 صفحه - از 195 تا 205 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتبلیغات دهان به دهانتلفن همراه هوشمندتمایل به پرداخت بیشترعشق و تعهد به برند
-
29.
نویسنده : صفریان، فاطمه ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ هادیزاده، علی اصغر ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (12 صفحه - از 178 تا 189 )
کلیدواژه ها:رفتار خرید مشتریانتبلیغات دهان به دهانتبلیغات دهان به دهان مثبتتبلیغات دهان به دهان منفی
-
30.
نویسنده : شكيب، بهناز ؛ كريمي سراحي، سبحان ؛
مجله:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»تابستان 1400 - شماره 26 (22 صفحه - از 179 تا 200 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعشق برندتبلیغات دهان به دهانارزش سودمندگرایانهبازاریابی بازیگونهاسنپ فودمشتریمشتریانعشقمصرفکننده
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (20 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (4 مقاله)
- همایش بین المللی (3 مقاله)